| کد خبر: 137840 |

◄ رجا با پلور سبز همدانی‌ها را به مشهد می‌رساند

با افتتاح رسمی ایستگاه همدان، نخستین قطار مسافری رجا ۲۰ تیرماه ۹۶ و در دومین روز از هفته تأمین اجتماعی در مسیر همدان-مشهد راه‌اندازی شد.

تین نیوز

با افتتاح رسمی ایستگاه همدان، نخستین قطار مسافری رجا ۲۰ تیرماه ۹۶ و در دومین روز از هفته تأمین اجتماعی در مسیر همدان-مشهد راه‌اندازی شد.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: همزمان با دومین روز از هفته تأمین اجتماعی و با افتتاح ایستگاه راه‌آهن همدان، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به‌عنوان زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی، نخستین قطار مسافری را در مسیر شهر همدان به مشهد مقدس راه‌اندازی کرد.

سید محمد راشدی گفت: در روز راه‌اندازی این قطار، جمعی از خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار یاد شده از همدان به مشهد مقدس با واگن‌های شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا سفر می‌کنند.

راشدی در خصوص نوع واگن‌های در نظر گرفته شده برای این مسیر و نحوه‌ی فروش بلیت آن گفت: نوع این واگن‌ها چهار تخته درجه یک (پلور سبز) بوده و فروش بلیت برای عموم مردم در مسیر مزبور به زودی از طریق کلیه کانال‌های فروش شرکت رجا (وب‌سایت رجا به نشانی www.raja.ir، فروش تلفنی از طریق سامانه  ۱۵۳۹، اپلیکشن، دفاتر فروش و ...) صورت خواهد گرفت.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت رجا همچنین خاطرنشان کرد: برای اینکه همه هموطنان از تسهیلات و تخفیفات دوره‌یی و لحظه‌ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره‌مند شود، این شرکت اقدام به راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» بر روی شبکه تلگرام کرده است که متقاضیان می‌توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

راشدی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا نیز با شماره ۱۵۳۹ درسراسر کشور پاسخ‌گوی مسافران گرامی است.

سیدمحمد راشدی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسافر رجا همدان به مشهد وبالعکس مشهد 0 0

    با تشکر از شرکت رجا وپلور سبز در صورت امکان تمام روزا حرکت داشته باشد چون مردم استقبال زیادی میکنندوخیلی عای