| کد خبر: 137793 |

◄ صدای سوت قطار رجا در شهر همدان

سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت: با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، راه آهن ج.ا.ا، شرکت رجا و مسئولان استانی، حرکت نخستین قطار مسافری از شهر همدان به مشهد مقدس آغاز به کار کرد. محسن یاوری افزود: خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار، با واگن‌های شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از همدان به مشهد مقدس سفر خواهند کرد.

تین نیوز

با افتتاح رسمی ایستگاه قطار همدان، صدای سوت قطار مسافری رجا امروز 20 تیرماه 96 در این شهر طنین‌انداز شد.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر گفت: با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، راه آهن ج.ا.ا، شرکت رجا و مسئولان استانی، حرکت نخستین قطار مسافری از شهر همدان به مشهد مقدس آغاز شد.

محسن یاوری افزود: خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار، با واگن‌های شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از همدان به مشهد مقدس سفر خواهند کرد.

به گفته وی، واگن‌های در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع چهار تخته درجه یک (پلور سبز) بوده و فروش بلیت برای عموم مردم در مسیر مزبور به زودی از طریق کلیه کانال‌های فروش شرکت رجا (وب‌سایت رجا، فروش تلفنی از طریق سامانه 1539، اپلیکشین، دفاتر فروش و ...) صورت خواهد گرفت.

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا همچنین خاطرنشان کرد: برای اینکه عموم هم‌وطنان عزیزمان از تسهیلات و تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره‌مند شوند، این شرکت اقدام به راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی "سفر ارزان" بر روی سامانه اطلاع‌رسانی تلگرام (این نشانی) کرده است که متقاضیان می‌توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

یاوری افزود: سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا نیز با شماره 1539 از سراسر کشور پاسخگوی مسافران ما است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.