◄ انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون / کیفیت خدمات بیمه ای بهتر می شود؟
بر اساس اعلام رانندگان و کامیونداران، قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در سال جاری با شرکت بیمه دی منعقد شد.

بر اساس اعلام رانندگان و کامیونداران، قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در سال جاری با شرکت بیمه دی منعقد شد.
به گزارش تین نیوز ، بیمه دی برای اولین بار پس از اجباری شدن بیمه تکمیلی رانندگان و کامیونداران موفق به انعقاد قرارداد با کانون های صنفی مرتبط با حمل و نقل جاده ای کالا شده است.
قراردادهای قبلی بیمه تکمیلی رانندگان کامیون و کامیونداران که با یک شرکت بیمه گر دیگر منعقد شده بود نتوانسته بود طی سالیان گذشته، رضایت خاطر رانندگان را از نظر ارایه خدمات جلب کند.
یکی از مشکلات بیمه تکمیلی که رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای همواره به آن اشاره می کردند این بود که بسیاری از خدمات درمانی مهم، تحت پوشش کامل بیمه تکمیلی قرار نداشت یا با سقف بسیار پایین پوشش داده می شد.
تاخیر در پرداخت خسارت نیز یکی دیگر از مشکلات بیمه تکمیلی قبلی بود به طوری رانندگان تاکید می کردند فرآیند دریافت هزینه های درمانی پس از ارائه مدارک، بسیار طولانی و زمانبر بوده است.
رانندگان همچنین تاکید می کردند که تعداد و کیفیت مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت های بیمه تکمیلی رانندگان طی سال های گذشته به خصوص در شهرستان ها بسیار محدود بود و به همین دلیل در بسیاری از موارد، آنان ناچار به مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد و پرداخت هزینه های گزاف بوده اند.
حق بیمه بالا نسبت به خدمات پایین نیز یکی دیگر از مشکلات رانندگان بوده که به گفته آنان، با وجود پرداخت حق بیمه نسبتاً بالا، سطح خدمات ارائه شده بسیار محدود و متناسب با مبلغ پرداختی نبود و همین امر موجب نارضایتی رانندگان شده بود.
عدم پاسخگویی مناسب شرکت بیمه گر نیز از دیگر مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان بود.
اکنون رانندگان کامیون و دیگر رانندگان عمومی امیدوارند در قرارداد جدید که با بیمه دی منعقد شده این مشکلات برطرف شده باشد و آنان بتوانند متناسب با هزینه های پرداخت شده ، خدمات مناسبی دریافت نمایند.