| کد خبر: 250950 |

بنیامین حیدرزاده، مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل توکا:

ناوگان حمل‌ و نقل توکا به ۲۳۰ کشنده افزایش یافت

این شرکت ۱۸۰ دستگاه کشنده را در مالکیت خود دارد که با افزوده شدن ۵۰ دستگاه کشنده جدید، این میزان به ۲۳۰ دستگاه رسید.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل توکا گفت: این شرکت ۱۸۰ دستگاه کشنده را در مالکیت خود دارد که در مراسم افتتاح انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه،  با افزوده شدن ۵۰ دستگاه کشنده جدید، این میزان به ۲۳۰ دستگاه رسید.

به گزارش تین نیوز، بنیامین حیدرزاده در مراسم افتتاح انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه (گمرک غدیر) و برخی پروژه‌ های حمل‌ و نقلی شرکت حمل‌ و نقل توکا که با حضور مدیرعامل این شرکت و جمعی از مدیران استان و شهرستان مبارکه در تاریخ 11 دی ماه برگزار شد، افزود: امروز سی و یکمین سالروز تأسیس شرکت حمل و نقل توکا است.

او عنوان کرد: در این ۳۱ سال سرمایه گذاری های زیادی انجام شده تا شاهد بروز توانایی های حال حاضر این شرکت در عرصه صنعت حمل ونقل کشور و کمک به فولاد مبارکه برای انجام مأموریت هایش باشیم.

وی تاکید کرد: در سال گذشته، مجموع حمل مستقیم و غیرمستقیم شرکت حمل و نقل توکا برای فولاد مبارکه حدود 4.5 میلیون تن مواد اولیه و محصول بوده که حمل 2.5 میلیون تن از این میزان، با بارنامه توسط کلیه شعب این شرکت در سراسر کشور انجام شده و ۲ میلیون تن دیگر از طریق شرکت های همکار با محوریت قرارداد منعقد شده با فولاد مبارکه صورت پذیرفته است. گفتنی است ۵۰۰ هزار تن از این میزان حمل توسط کامیون های ملکی شرکت انجام گرفته است.

بهره برداری از طرح توسعه انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه

حیدرزاده ادامه داد: امروز انبار گمرک فولاد مبارکه در شرکت حمل و نقل توکا با سرمایه گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومانی و با توجه به استانداردهای اداره کل گمرک استان اصفهان ایجاد و افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل توکا گفت: در راستای توسعه فعالیت های لجستیکی با موضوع ترخیص کالا و ترانزیت بین الملل جلساتی برگزار شده که امیدواریم بتوانیم تا سال آینده در این زمینه مجوزهای موردنیاز را اخذ کنیم.

او افزود: این شرکت در راستای توسعه فعالیت های خود بر بستر فناوری اطلاعات ، پس از کسب پروانه فعالیت مربوطه، به یک شرکت حمل ونقل بزرگ مقیاس هوشمند تبدیل شده است.

«توکابار»، اقدامی نوین برای اعلام بار

حیدرزاده عنوان کرد: بازارگاه الکترونیک شرکت حمل و نقل توکا «توکابار» نام گذاری شده که در این برنامه، سالن اعلام بار به صورت مجازی خواهد بود.

او گفت: باشگاه رانندگان شرکت حمل و نقل توکا نیز در قالب این برنامه تأسیس شده تا رانندگانی که از سراسر کشور برای شرکت خدمات حمل ونقل انجام می دهند در این سامانه ثبت شوند و به تعداد حمل بار، امتیاز دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت حمل‌ و نقل توکا تاکید کرد: اهمیت این موضوع این است که رانندگان می توانند با شرکت در فراخوان های بار شرکت حمل و نقل توکا، حمل و نقل بیشتری انجام دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.