| کد خبر: 208678 |

◄ انتقاد یک فعال حوزه حمل و نقل از صدا و سیما

در روزهایی که مردم تعطیلات نوروز را در خانه‌های خود سپری می‌کردند صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از تمامی مشاغلی که در این مدتی که کشور ما درگیر ویروس کرونا بود، فعالیت می‌کردند، به‌غیر از حرفه رانندگی، خبرها و گزارش‌های متنوعی پخش کرد.

تین نیوز

یک فعال حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای با انتقاد از صداوسیما جمهوری اسلامی ایران گفت: در روزهایی که مردم تعطیلات نوروز را در خانه‌های خود سپری می‌کردند صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از تمامی مشاغلی که در این مدتی که کشور ما درگیر ویروس کرونا بود، فعالیت می‌کردند، به‌غیر از حرفه رانندگی، خبرها و گزارش‌های متنوعی پخش کرد.

به گزارش تین نیوز، در روزهایی که کرونا کشور را فراگرفته، رانندگان کامیون و ناوگان سنگین در حال خدمت‌رسانی به مردم و کشور هستند. آن‌ها در این روزها با حمل کالای اساسی نیاز جامعه را فرآورده می‌کنند.

محمد اتحادی فعال حوزه حمل‌ونقل جاده hd در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: با وجود مهم و استراتژیک بودن حمل‌ونقل، واقعاً در مورد این صنف کم‌کاری‌های زیادی صورت گرفته است.

photo_2020-04-05_15-07-32

وی ادامه داد: شما اگر برنامه‌های صداوسیما را مشاهده فرمایید متوجه می‌شوید از همه قشرها فیلم، خبر، تیزر گزارش و مستند تهیه و پخش می‌شود. اما برای این صنف حتی در روزی که متعلق به این صنف است نیز شبکه‌های سیما هیچ‌گونه برنامه‌ای ندارند.

اتحادی با انتقاد از صداوسیما گفت: روز کارگر، روز پرستار، هفته کشاورزی و..... نه‌تنها مقامات عالی کشور با این اصناف دیدار دارند بلکه صداوسیما نیز به عنوان رسانه ملی گزارش و فیلم مختص آنها پخش می‌کند. 

این فعال حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالا تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود یک نامه درخواست از طرف کانون‌های کشوری رانندگان و کامیوندارن به ریاست صداوسیما  مبنی برساخت مستند حمل‌ونقل و رانندگان کشور به‌صورت ممتد و ادامه‌دار، که هر هفته یک برنامه ضبط فیلم‌برداری و پخش شود، ارسال گردد.

photo_2020-04-05_15-07-38

همچنین اتحادی اظهار داشت: برای تهیه این مستند لازم است از گزارش‌های رانندگان از جاده‌ها و مشکلات مربوط به راه‌ها، پایانه‌های بار و مشکلات رانندگان، مصائب و سختی‌های  کار رانندگان در بندرها کشور و دیگر مشکلاتی که وجود دارد استفاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کووید-19.75 0 0

    ای آقا! کجای کار صدای و سیما درسته که این موردش درست باشه. بنظر بنده که بیایم خودمون رو خسته نکنیم و از یک نهادی که هیچ وقت با مردم نبوده و به هیچ صنفی جزو «صنف برتر» سودی نرسونده انتظاری نداشته باشیم.

  • کورش فلاحی 0 0

    سلام
    ضمن تایید فرمایش استاد اتحادی متاسفانه این کم لطفی از طرف مسئولین مرتبط با حمل ونقل جاده ای هم به وضوح مشاهده میشود
    سازمان صدا وسیما تبدیل شده به مرکز پخش پیامهای بازرگانی وتبلیغ فراورده های غذایی تراریخته
    اما حاضر نیستند از یک قشر زحمتکش که اگر مانند سایر اقشار در خانه بمانند کشور فلج میشود یک برنامه تقدیر یا گفت وگو‌یی داشته باشد
    وحداقل به درد دل این خانه بدوشان گوش دهند واقعاجای بسی تاسف است .