| کد خبر: 203917 |

◄ سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه در معرض حذف

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای، پروانه تاکسیرانی معتبر را شرط اصلی حفظ سهمیه سوخت تاکسی و مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا عنوان کرد.

تین نیوز

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای، پروانه تاکسیرانی معتبر را شرط اصلی حفظ سهمیه سوخت تاکسی و مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا عنوان کرد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ به‌منظور ساماندهی تاکسی‌های غیرفعال و خروج تاکسی‌های غیرمجاز از چرخه حمل‌ونقل عمومی پایتخت؛ سهمیه سوخت و مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا برای تمامی تاکسی‌های فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر شهر تهران حذف می‌شود.

درصورتی‌که تاکسیرانان فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر، بابت صدور و یا تمدید پروانه تاکسیرانی اقدام نکنند، سهمیه سوخت تاکسی آن‌ها حذف و کارت سوخت آن‌ها پس از این غیرفعال خواهد شد.

متقاضیانی که در فرآیند تمدید و یا صدور پروانه تاکسیرانی هنگام مراجعه به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانانی با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند برای علت‌یابی و رفع آن، به سایت سازمان تاکسیرانی شهر تهران به نشانی https://b2n.ir/300878  مراجعه کنند.

پروانه تاکسیرانی معتبر با استناد به قوانین و ضوابط حاکم بر تاکسیرانی شرط اصلی برای فعالیت و تردد تاکسی در سطح شهر و همچنین دریافت هرگونه خدمات اداری از سوی سازمان تاکسیرانی به شمار می‌آید و تاکسیرانان بایستی درخصوص دقت نظر به تاریخ انقضاء پروانه تاکسیرانی خود اهتمام ورزند.

بدیهی است مسئولیت حذف سهمیه سوخت و ابطال مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوا برای این تاکسی‌ها برعهده مالک تاکسی و تاکسیران خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.