| کد خبر: 188078 |

اهمیت و عملکرد مثبت سازمان تاکسیرانی اصفهان

در سال ۹۸ با اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی از طرف شورای اسلامی شهر به موضوع آموزش رانندگان تاکسی در زمینه گردشگری به دنبال افزایش فرهنگ عمومی رانندگان تاکسی در سطح شهر و بهبود ارتباطات مسافرین و گردشگران با رانندگان تاکسی هستیم.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان  به اهمیت  و عملکرد مثبت  سازمان تاکسیرانی این شهر تاریخی، پرداخت.

به گزارش تین نیوز علیرضا نصر اصفهانی، با اشاره به این نکته که، سازمان تاکسیرانی اصفهان با نظارت و مدیریت بر بیش از ۲۲۰۰۰ خودرو به طور مستقیم با معیشت یکصد هزار نفر در ارتباط است و از یک رو توجه به مباحث فرهنگی و اجتماعی و از طرف دیگر توجه به مشکلات اقتصادی این قشر بسیار با اهمیت است، گفت: از آغاز به کار شورای پنجم شهر اصفهان توجه ویژه‌ای به موضوع افزایش سطح فرهنگی رانندگان محترم ناوگان تاکسیرانی شده است .

به گفته وی،  هدف از این کار تغییر نگاه از یک سیستم حمل و نقل ماشینی و تک بعدی به سفیران فرهنگی و فرهنگ‌سراهای متحرک، افزایش نشاط اجتماعی رانندگان و شهروندان، کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از ناوگان با استفاد از آموزش‌های مستمر، آموزش فرهنگ شهروندی به دانش آموزان در سرویس مدارس و... است.

نصراصفهانی به نقل از سایت خبری تاکسیرانی اصفهان، تاکید کرد: برگزاری دوره آموزشی بانوی شاد جامعه شاد برای ۵۰۰۰ نفر از رانندگان خانم سرویس مدارس برای نخستین بار در قالب جشن و آموزش که باعث افزایش نشاط فردی و اجتماعی و افزایش مهارت های شاد زیستن آنان گردید.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اشهر اصفهان، یادآورشد: در سال ۹۸ با اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی از طرف شورای اسلامی شهر به موضوع آموزش رانندگان تاکسی در زمینه گردشگری به دنبال افزایش فرهنگ عمومی رانندگان تاکسی در سطح شهر و بهبود ارتباطات مسافرین و گردشگران با رانندگان تاکسی هستیم.

وی به این نکته نیز پرداخت که، با استفاده از بسته حمایتی که شامل لاستیک، روکش صندلی و معافیت از پرداخت عوارض سالیانه برای ۷۶۰۰ خودرو است به حمایت از این رانندگان اقدام کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.