| کد خبر: 180429 |

توزیع 14 هزار حلقه لاستیک میان رانندگان تاکسی‌ اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اصفهان، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از رانندگان و وضعیت معیشتی و هم‌چنین در جهت بهتر شدن شرایط محیط‌زیستی و مهیا کردن هوای پاک است.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی اصفهان از تخصیص، بسته‌های حمایتی رایگان برای رانندگان تاکسی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، منوچهری در تشریح طرح بسته حمایتی رانندگان تاکسی این شهر، اظهار کرد: در مرحله اول با اعتبار بیش از 34 میلیارد ریال بسته حمایتی شامل لاستیک، روغن، فیلتر هوای رایگان و هم‌چنین برخی معافیت‌های دیگر مرتبط با حوزه حمل‌ونقل به رانندگان تاکسی دارای تاکسیمتر وبه صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به این مهم پرداخت که، اجرای این طرح با این ابعاد در تاریخ تاکسیرانی اصفهان و در سطح کشور  بی‌سابقه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اصفهان، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح  حمایت از رانندگان  و وضعیت معیشتی و هم‌چنین در جهت بهتر شدن شرایط محیط‌زیستی و  مهیا کردن هوای پاک است.

منوچهری در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: این طرح با پیگیری مستمر سازمان تاکسیرانی و مساعدت شهرداری و شورای شهر اصفهان اجرایی شده است.این طرح با تلاش دستگاه بزرگ شهرداری در هفته اول بهمن‌ماه به اجرا گذاشته خواهد شد.

شهردار اصفهان به این نکته نیز اشاره داشت که،  تخصیص سه میلیارد و 400 میلیون تومان کمک به تاکسیرانان شهر اصفهان در راستای کمک در قالب ارایه بسته حمایتی شامل اختصاص14 هزار حلقه لاستیک، فیلتر هوا و روغن خودرو به صورت رایگان به هفت هزار راننده دارای سامانه تاکسیمتر انجام می شود.    

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام لطفا سازمان تاکسیرانی برای رانندگانی که شامل این طرح میشوندازطریق پیامک روز وتاریخ مراجعه به سازمان راپیامک کند تامانع ازسردرگرمی وازدحام شود