| کد خبر ۳۰۶۰۶۳
کپی شد

قابل توجه رانندگان کامیون ؛ آغاز فروش قسطی و نقدی کامیون و تریلی و کامیونت از هفته آینده + جزئیات

برای آن دسته از رانندگان کامیون که قصد خرید یا تبدیل به احسن کامیونت، کامیون یا کشنده خود را دارند فرصت فروش نقدی و اقساطی کامیون که از هفته آینده توسط یکی از کامیون سازان معتبر کشور آغاز می شود، جذاب خواهد بود.

قابل توجه رانندگان کامیون ؛ آغاز فروش قسطی و نقدی کامیون و تریلی و کامیونت از هفته آینده + جزئیات
تین نیوز |

در طرح فروش در بخش فروش نقدی، محصولات سایپادیزل شامل کشنده KL465 (4×2) و کامیون کمپرسی KC465 با موعد تحویل ۳۰ روز کاری عرضه می‌شوند. همچنین کامیونت فوتون ۸.۵ تن M4، فوتون ۶ تن خوابدار M4 و فوتون ۶ تن بدون خواب M4 با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و با قیمت قطعی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ وام 500 میلیونی ارزان برای جایگزینی سواری های فرسوده کرایه بین شهری به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

علاوه بر این، در طرح فروش تسهیلاتی و اقساطی نیز خودروهای کشنده KL465 (4×2) و کامیون کمپرسی KC465 با قیمت قطعی عرضه می‌شوند و زمان تحویل آن‌ها پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اعلام خواهد شد.

طرح‌های فروش سایپادیزل از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۳ مهرماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی شرکت به نشانی esales.saipadiesel.ir انجام می‌شود.

لینک بخشنامه فروش نقدی: www.saipadiesel.ir

لینک بخشنامه فروش تسهیلاتی: www.saipadiesel.ir

لینک بخشنامه فروش اقساطی: www.saipadiesel.ir

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • علی پاسخ

    چرا قبل از فعال شدن مکانیزم ماشه این کارها رو انجام نمیدادن عمرأ اگر کسی کامیون یا سواری بخره قیمتشون یک سوم خواهد شد انشالا

  • مهدی زمانیان پاسخ

    فرسوده سواراهم برند به جهنم

  • ناشناس پاسخ

    تسهیلات به فرسوده سوارا که میرسه تموم میشه

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    قانون حمل ونقل یک پنجم اورده توسط راننده و چهارپنجم قیمت کامیون هم بایستی سازمان راهداری وحمل ونقل با سود ۴درصد تا ۹درصد به عهده بگیرد با اقساط ۸۴ ماهه که کارشناسان اقتصادی در دهه هشتاد چنین طرحی اجرا کردند

  • ناشناس پاسخ

    عین افق کوروش،حذف مغازه دارها،دست به دست دادن برای ،نابودی حمل ونقل شخصی ،بابک زنجانی کامیون بخره راننده استخدام کنه،

  • راننده کشنده پاسخ

    با این قیمتهای نجومی در نجومی کدام راننده بدبخت که اجاره خانه ندارد پرداخت کند و در خرج زندگی خانواداش در مانده حالا با قیمتهای چند برابری قیمت واقعی کدام راننده بدبخت توان خرید یک چرخ این کشندها را دارد چه برسد خود کشنده را آقایان اگر شما راست می گویند این قیمتهای نجومی را بشکنید و با قیمت واقعی به رانندگان بیچاره ماشین با شرایطی منسفانه بفروشیند که رانندگان توان پرداخت داشته باشند و بتوانند کار کنند و لقمه نانی ببرند برای خانوادهایشان ن با این قیمتهای غیر واقعی و نجومی

  • مهدی پاسخ

    باز چه خوابی برای راننده های بدبخت دیدین ..ایندفه میخوای دست کنین توی حلقوم راننده ها...من خودم کامیون دارم ...پول بیمه .پول لاستیک ..اون از وضیعت سوخت ..یدونه بار هم میخوایم بگیریم نصف بیشتر کرایه کمسیون بر میدارن ..باربری ها هم که کرایه را با راننده ها شریک هستن

  • محمد پاسخ

    با چه پشتبانه ای این همه کامیون می‌ریزید تو بازار

  • علی پاسخ

    انشاالله روی دستتون باد میکند چونکه وقتی تحریم بشید دیگر چین هم جرأت دورزدن تحریم بین الملل را ندارد و لوازم یدکی مثل طلا میشود در نتیجه کسانیکه ماشین های چینی خریدند باید کاسه چه کنم چه کنم باید بردارند بروند چهارراه چکنم به

  • محمد پاسخ

    تا شما دزدهای دلال هستید ما راننده ها کامیون دار نمیشیم دیگه آخر خطیم فقط خودکشی مونده

  • ناشناس پاسخ

    با کدام بار ؟ و کدام کرایه ؟ بار کم تعداد کامیون و تربلی بسیار زیاد ، کرایه ها به نسبت هزینه ها بسیار بسیار پایین ! تمام لوازم یدکی ، لاستیک با قیمت روز دلار و یورو فروخته می شود آیا کرایه ها براساس دلار و یورو محاسبه می شود ؟!

  • رضا پاسخ

    بخدا هر کی بخره بیچاره میشه اینا دارن ماشیناشون رو هر جوری شده بفروش میرسونن چون میدونند که تا سه الی چهار ماه آینده یدونه قطعه یدکی موتور نیز از چین اجازه ورود به ایران رو نداره حتی از هیچ کشوری پس دارن هر کاری میکنن که ماشیناشون رو نقد یا اقساط بفروشن که رو دستشون نمونه که ضرر نکنن ملت ما هم که ساده و بدبخت واقعا بعضی‌ها اصلا مغز تو سرشون نیست که یخورده فکر کنن و تحلیل کنن بازار رو

  • جانباز ۵۵درصد و ۸سال اسارت پاسخ

    بر پدرتان لعنت که از جانبازان و اسیران ۸سال اسارت مبلغ ۳ میلیارد تومان ۱ یا ۲ سال است گرفتید که ماشین از خا رج بهشان بدهید پول را مرگ کردید و جواب زنگ اسیران بد بخت را نمی دهید الهی به درد بی دوا گرفتار شوید لعنتی‌های نفوذی

  • ماشاالله پاسخ

    من خودم کامیون ایسوزو دارم عوارض آزادراهی که میگیرین ازاینور پلیس به راننده میگع چرا بارنامه آزاد راهی نمیرنی که پولش بره توجیب دولت بعد اینم از وضعیت گازوییل ضمنا بارنامه هم که داستانش معلومه خرج لاستیک و استهلاک بسته دیگع چه خوابی برای رانندها دیدین خدا ازتون نگذره و انشاالله این کامیون ها رو دستتون بادکنن. کرایه ها هم که پایین هستن خب ماها چه خاکی تو سرمون کنیم ازبس کامیون چینی ریختین توبازار باربهمون نمیدن بسه دیگه

  • حاج حسین ( حاج غلام ) پاسخ

    بنده پنجاه و شش ساله راننده کامیون وتریلی هستم
    هیچ نوع بیمه ای ندارم و باز نشستگی هم ندارم در سن ۷۳ سالگی کار میکنم هنوز گواهینامه پایه یکم فعال هست
    کامیون مال خودم بود بخاطر مدل عوض کردن و تورم و اشفتگی بازار و نابودی ارزش ریال ورشکسته شده ام والله بالله تاالله از فرط بیکاری وناچاری دارم رانندگی دیگران میکنم در معادن سنگ حتی بدون کارت سلامت چون دلسرد از این زندگی هستم
    کامیون بنز خارحی ده چرخ فابریک را به قیمت ده میلیون تومان فروختم به طمع اینکه مدل بالاتر بخرم واما پولم یه موتور سبلکلت هم بهم ندادن و برباد رفت
    این است عاقبت عمری رانندگی

  • ناشناس پاسخ

    اقا‌ تو عکس‌ بالایی‌ چرا‌ عکس‌ ولو‌ گذاشتید‌ پس‌‌ عکس‌ ماشینهایی‌ خودش‌ نمیزاره

  • مصطفی پاسخ

    هرکی بخره ب فنا رفته چون هیچ قطعات و خدماتی پس از فروشی نیست چین اعلام کرده نمیتونه بهشون چیزی بده..این افزایش قیمت فقط واسه اینه ک رو ملت نادون ما حساب کردن ک همه بریزن این ماشینایی ک تولید کردن و بفروشن رو دستشون نمونه همین وگرنه دیگه تولید نمیکنه..حالا برید بخرید تا عواقبش و ببینید

  • اکبر مومو پاسخ

    تا این {....} هست کسی نه خونه دار میشه نه کامیون دار سواری را دارن با بدبختی می‌خرن مردم خدا باعث و بانیش را لعنت کنه

  • پیمان خان مححدی پاسخ

    من یه 8 تن لازم دارم قسطی

  • شهریار بی ریا پاسخ

    فقط واردات کامیون برای خالی کردن جیب مردم در اوضاع نابسامانی بار و قطعات بی کیفیت و گران . دولت چه نقشه ای قشنگی برای سرگرمی مردم نادان دارد.

  • رمضان رنجبر پاسخ

    خوب عالی متوسط ضعیف

  • شهریاری پاسخ

    درود دوستان خواهشا گول سایپا دیزل رو نخورید بخدا من سال ۹۵که ولوو ثبت نام داشت
    ثبت نام کردم الان ۹ سال گرفتار ای خراب شده ام هر جا هم میرم کسی جوابگو من نیست خواهشا خودتون رو تو دام سایپا دزده نندازید
    همش کلاه برداریه خود شرکت از همه بد تره

  • سعید پاسخ

    غیر از خیانت ما چیزی ندیدیم ما که فرسوده سوار هستیم با سابقه و مدارکی که ۲۷ سال زحمت کشی من و همکارانم رو نشون میدهد...افسوس که خیانت به قدری شده فرسوده سواران در خواب هم ماشین نو سوار نمیشن..شماها عاشق دلالان سو جو هستید به فکر جیب خودتون به فکر راننده و چرخه اقتصاد نیستید

  • علی پاسخ

    ماشینی که سه چهار ماه پیش قیمتش به اندازه پیش پرداخت الان بوده بزارید واسه خودتون ....ما همون رانندگی کنیم اعصابمون راحت تره بهتره کامیون داری نمی‌خوایم..آخه ۲۲۰ میلیون قسط ماهانه فکر درآمدش و استحلاکش هم میکنید

  • ناشناس پاسخ

    ای {....} تو چرخ ۵۰۰ از روزی که این بی صاحب اومد همه چی رفت روب گرونی دقت کنید همه چی همه ماشین سنگین ها گرون شدن

  • میثم پاسخ

    ماشین های چینی آشغال ب درد بیابون نمیخوره
    ما ایسوزوی مدل ۸۸ و ب صفر چینی ترجیح میدیم،

  • انسان پاسخ

    تنها جای بی دز وپیکر انجمن رانندگان هست هرکس از راه میرسه کارت هوشمند میدن طرف کارمنده هوشمند دادن بهش آنوقت راننده که عمر وجونش وجوانیش در این را ه گذاشته طرف از اداره تعطیل میشه میره بار میزنه راننده هم بشینه تا نوبتش بشه حالا بابک جون از زندان آزاد شده و حق راننده را چرا به خودش نمیدهید ؟