| کد خبر: 266640 |

تسهیلات برای تعمیر و تغییرکاربری شناورهای دریایی داده می شود

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: تسهیلات مورد نیاز از سوی این صندوق برای تعمیر و ساخت و تغییر کاربری شناورها کشتی ها در صنایع داخلی داده می شود.

تین نیوز

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی گفت: تسهیلات مورد نیاز از سوی این صندوق برای تعمیر و ساخت و تغییر کاربری شناورها کشتی ها در صنایع داخلی داده می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، ساعد محمودی با بیان این که فعالان صنایع دریامحور می توانند از تسهیلات و آورده این صندوق استفاده کنند، افزود: برای تامین و تغییر کاربری شناورها در کارخانه های کشتی سازی تسهیلات داده می شود.

وی با بیان این که منابع ما محدود است، افزود: در حال حاضر ۱۰ درصد سرمایه صندوق تامین شده است.

وی با عنوان این که صدور ضمانت نامه برای شرکت در پروژه ها و توسعه صنایع دریایی انجام می شود، افزود: تسهیلات مورد نیاز برای تعمیر کشتی ها در صنایع داخلی داده می شود.

محمودی به امضای تفاهمنامه با صندوق پژوهش در مازندران اشاره کرد و گفت: صندوق پژوهش و فناوری مازندران به تازگی شکل گرفت و درصدد حمایت آن هستیم.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با عنوان این که این صندوق نوپا است، تجهیز منابع مالی را اولویت اول صندوق بیان کرد و گفت: مقرر است ۱۰ درصد کرایه حمل مایعات نفتی و گاز که به مبدا و یا مقصد ایران بارگیری می شوند، به این صندوق واریز شود.

وی گفت: در این راستا لایحه ای در مجلس وجود دارد و ضروری است نمایندگان به تقویت این صندوق بپردازند و اگر منابع مالی تامین شود، مشکلی برای حمایت از صنایع دریامحور نداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.