| کد خبر: 243109 |

◄ حمایت از پروژه های داخلی‌سازی نفتکش

وزیر کار با اشاره به موفقیت های شرکت ملی نفتکش گفت: حمل و نقل نفت بیش از ۲ برابر شده است و اگر نیاز به ظرفیت بالاتری باشد اتفاق می‌افتد.

تین نیوز

 حجت الله عبدالملکی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه بین المللی نفت با اشاره بر اینکه تمرکز ما بر تحول در مدیریت و استقرار مدیران جهادی و متخصص است، افزود: در این مدت بیش از ۵۲۰ نفر انتصاب انجام دادیم که حدود ۳۰۰ نفر از آنها در حوزه اداری و ۲۲۰ نفر در حوزه‌های اقتصادی بوده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی افزود: شرکت ملی نفتکش موفقیت‌های خوبی در این مدت داشته و حمل و نقل نفت بیش از ۲ برابر شده است و اگر نیاز به ظرفیت بالاتری باشد اتفاق می‌افتد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفتکش ایران جزو سه ناوگان برتر کشتیرانی نفتی دنیاست، تصریح کرد: این شرکت را با استفاده از بانک‌های زیر مجموعه، در راستای داخلی‌سازی کشتی‌های نفتکش، حمایت می‌کنیم، خود شرکت ملی نفتکش هم سودآوری خوبی داشته وبخشی از سودش را می‌تواند به این بحث اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاق‌های خوب در شرکت‌های تابع وزارت کار، گرایش به رویکرد دانش‌بنیان و تولید داخلی است، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در حوزه پالایشگاهی موفق به داخلی‌سازی یک هزار و ۵۰۰ قطعه شده است و سایر شرکت‌ها برای برطرف کردن نیازهای فناورانه با شرکت‌های دانش‌بنیان وارد مذاکره شده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.