| کد خبر: 194739 |

◄ سکوت 2 ساله سازمان بنادر و دریانوردی در انتشار گزارش عملکرد

بررسی خبرنگار ما با استناد به وبسایت اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نشان می‌دهد این سازمان گزارش عملکرد خود را در سال های 96 و 97 تا به الان منتشر نکرده است.

تین نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد از زمان تغییر مدیریت در سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان از انتشار عملکرد خود، خودداری کرده است.

به گزارش تین نیوز، بررسی خبرنگار ما با استناد به وبسایت اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نشان می‌دهد این سازمان گزارش عملکرد خود را در سال های 96 و 97 تا به الان منتشر نکرده است.

رضا محمدعلی بیگی کارشناس حمل‌ونقل در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز گفت: طی 2 سال گذشته، چهار بار این درخواست را مطرح کرده‌ام تا گزارش عملکرد سال‌های 96 و 97  در اختیار کارشناسان حوزه دریایی قرار گیرد؛ اما بدون مشخص شدن دلیل تعلل در ارائه این گزارش، تا کنون موفق به دریافت این گزارش نشده‌ام.

این کارشناس حوزه دریایی گفت: در مسائل مربوط به کمیته وجوه اداره شده و پروژه‌های زیرساختی مثل اسکله‌سازی و ایمنی در حوزه دریا آمار و ارقام موجود نیز دچار مشکلاتی است. 

photo_2019-08-19_11-10-22

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در بخش عملکرد سالانه سازمان بنادر و دریانوردی، آخرین گزارش ارائه شده مربوط به سال 1395 است که در تاریخ 23 آبان سال 96 روی وب سایت سازمان قرار گرفته است. از این تاریخ به بعد گزارش دیگری از عملکرد سازمان وجود ندارد. 

برخی کارشناسان معتقدند که گزارش «واقعی» از عملکرد یک سازمان، به بهبود شرایط و نتیجه‌گیری بر اساس اطلاعات درست می‌انجامد و از این رو خواهان آمار واقعی از عملکرد سازمان بنادر به عنوان متولی حمل‌ونقل دریایی در کشور هستند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.