| کد خبر: 193875 |

◄ بازدید رئیس سازمان صنایع دریایی و مدیر عامل سازمان بنادر از صنایع الکترواپتیک مرکز توسعه فناوری‌های اپتوالکترونیکی

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به همراه مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی از صنایع الکترواپتیک مرکز توسعه فناوری های اپتوالکترونیکی اصفهان بازدید کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به همراه مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی از صنایع الکترواپتیک مرکز توسعه فناوری‌های اپتوالکترونیکی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع دریایی، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان از مرکز توسعه فناوری های اپتو الکترونیکی، سامانه فوق پیشرفته مراقبت، شناسایی و رهگیری هوایی و دریایی اصفهان را بازدید کرد.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بازدید از صنایع اپتیک اصفهان اظهار داشت: صنایع اپتیک توان بسیار زیادی در طراحی و ساخت تجهیزات اپتیکی برابر استانداردهای نظامی را دارد. این صنایع بادارابودن نیروهای موثر و کارآمد و زیر ساخت‌های مناسب قادر است بهترین محصولات و تجهیزات اپتیکی را برای نیروهای مسلح تولید و پشتیبانی کند.

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در بازدید از شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران (صاپا) از صنایع وابسته به وزارت دفاع در اصفهان گفت: مجموعه صنایع الکترواپتیک صاایران از نظر توانمندی‌ها و قابلیت‌ها، یک مجموعه مدرن است و با توجه به بازدید صورت گرفته از بخش‌های مختلف آن به نظر می‌رسد زمینه مناسبی جهت انجام برخی همکاری‌ها بین سازمان بنادر و دریانوردی و این مجموعه رقم بخورد.

وی با اشاره به سال رونق تولید گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حمایت از تولیدات داخلی در تلاش است که با فعالیت بهتر و بیش‌تر تولیدکنندگان داخلی بتواند برخی از نیازهای بخش دریایی کشور را تامین کند.

رستگار

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.