| کد خبر: 193114 |

قطع سوخت شناورهای تجاری حامل کالاهای ممنوعه در استان بوشهر

سوخت شناورهای تجاری حامل کالاهای ممنوعه در استان بوشهر قطع می‌شود.

تین نیوز

 استاندار بوشهر با تاکید بر مقابله با کالای قاچاق گفت: شناورهای تجاری استان بوشهر که حامل کالاهای ممنوعه از جمله مشروبات الکلی باشند سوخت آنان قطع می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل ازتسنیم، عبدالکریم گراوند در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تاکید بر استقرار نیروی انتظامی در مبادی و خروجی بنادر این استان اظهار داشت: با استقرار نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی، کالاهایی که از گمرکات خارج می‌شوند در گلوگاه‌ها دیگر نیاز به بررسی نیست.

وی با تاکید بر دسترسی کامل نیروی انتظامی به سامانه ترخیص کالا برای کنترل آنها از خدمات نیروهای دریابانی، انتظامی، اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی دریایی سپاه در برخورد با قاچاق کالا و سوخت قدردانی کرد و گفت: برای رسیدگی به پرونده‌های جرایم حوزه دریایی نیاز به ایجاد شعبه‌ای تخصصی در دستگاه قضایی است.

استاندار بوشهر، فعال سازی شماره تلفن سه رقمی برای پیگیری جرایم حوزه دریا را مورد اشاره قرار داد و افزود: با فعالان حوزه اقتصادی که در این عرصه خوش‌نام هستند قدردانی می‌شود که باید فرهنگ فعالیت در عرصه تجارت و اقتصاد به صورت سالم در حوزه  تجارت دریایی ترویج یابد.

گراوند با تاکید بر ابطال مجوز سوخت لنج‌ها و شناورهایی که اقدام که حمل کالاهای ممنوعه می‌‌کنند تصریح کرد:شناورهای تجاری استان بوشهر که حامل کالاهای ممنوعه از جمله مشروبات الکلی باشند سوخت آنان قطع می‌شود.

 وی، با اشاره به لنج‌هایی که دارای دو قول‌نامه هستند افزود: لنج‌هایی که  دارای دو سند«قول» هستند سوخت یارانه‌ای آنان قطع می‌شود.

در این نشست از 5 تن از فعالان خوش نام عرصه تجارت دریایی استان بوشهر قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.