| کد خبر: 181627 |

اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد تصویب شد

استاندار بوشهر از تصویب اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز در شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: با تصویب این پروژه ۴۵۰ کیلومتر خط ریلی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

تین نیوز

استاندار بوشهر از تصویب اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز در شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: با تصویب این پروژه ۴۵۰ کیلومتر خط ریلی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک ایام‌الله دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایجاد تحریم‌ها و تهدیدهای ظالمانه  آمریکا و دیگر دشمنان در راستای جلوگیری از پیشرفت انقلاب  است اظهار داشت:در سایه خودباوری کارهای بزرگی در طول چهل سال گذشته در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن در تمام بخش‌های شهری و روستایی انجام شده است تصریح کرد:با همه مشکلات، موانع و مشکلاتی که دشمن برای نظام ایجاد کرده ولی روند توسعه متوقف نشد و کارهای بزرگی انجام شده است.

استاندار بوشهر از تصویب اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز در شورای عالی اقتصاد خبرداد و بیان کرد: پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز در شورای اقتصاد به طول 450 کیلومتر تصویب شد.

گراوند افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این هدیه  ارزشمند از سوی دولت به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی از اجرای شش سد در استان بوشهر در یک سال گذشته خبرداد و بیان کرد: احداث 6 سد دراستان از جمله موفقیت‌های دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود که در یک سال گذشته اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.