| کد خبر: 181553 |

◄ مدیریت بنادر کوچک تا خردادماه 98 تعیین تکلیف می‌شود

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن بحث مدیریت بنادر کوچک حداکثر تا خردادماه سال ۹۸ خبر داد.

تین نیوز

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن بحث مدیریت بنادر کوچک حداکثر تا خردادماه سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی حسن‌زاده  گفت: بحث مدیریت بنادر کوچک حداکثر تا خردادماه سال ۹۸ نهایی می‌شود که هدف از اجرای این طرح، در ابتدا شبکه‌سازی و سپس ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرهای بندری است تا بتواند موجب افزایش نرخ جمعیتی بر مبنای سیاست‌های کلی ابلاغی، بشود.

او از برگزاری روز چابهار با حضور ۳۵ شرکت در اسفندماه در بندر شهیدبهشتی چابهار خبر داد و گفت: با حضور تجار و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی درباره فرصت‌ها، پتانسیل‌ها و مشوق‌هایی که سازمان بنادر اعطا کرده است صحبت خواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اجتماع را ترغیب سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا تکمیل پایانه کانتینری بندر امام خمینی قبل از اتمام سال ۹۷ به نتیجه برسد.

حسن‌زاده با یادآوری این مطلب که بسته حمایتی فوق کامل‌تر از بسته قبلی است به تشریح برنامه‌های سازمان بنادر در بنادر شمالی کشور پرداخت و گفت: کاپوتاژ غلات از بندر امیرآباد به بندر انزلی را با نگاه لجستیکی در هفته‌های آتی خواهیم داشت.

او هم‌چنین گفت:  در حال تهیه سند توسعه ظرفیت ریلی بنادر بین بندر و محدوده پس‌کرانه‌ها هستیم.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی  افزود: درصددیم تا بر اساس مصوبه دولت و مصوبه قانون برنامه توسعه مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی سهم ریل، این مهم را در بنادر کشور اجرایی و عملیاتی کنیم.

حسن‌زاده از پیگیری برای اجرایی‌شدن آیین‌نامه واردات کالا توسط ملوانان و شناورها که با هماهنگی سازمان بنادر، گمرک جمهوری اسلامی و ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا در دی‌ماه خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.