| کد خبر: 171633 |

شرکت ملی نفتکش: روند صادرات نفت قطع نخواهد شد

ما آمادگی کامل برای مقابله با تحریم‌های احتمالی پیش رو را داریم. همانند تحریم‌های قبلی که با وجود همه مشکلات روند صادرات نفت برای یک لحظه متوقف نشد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش با اعلام اینکه شرکت ملی نفتکش آمادگی مقابله با تحریم‌ها را دارد، اظهار داشت: ما آمادگی کامل برای مقابله با تحریم‌های احتمالی پیش رو را داریم. همانند تحریم‌های قبلی که با وجود همه مشکلات روند صادرات نفت برای یک لحظه متوقف نشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، احمد مقیمی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شرکت ملی نفتکش آمادگی مقابله با تحریم‌ها را دارد، اظهار کرد: ما آمادگی کامل برای مقابله با تحریم‌های احتمالی پیش رو را داریم. همانند تحریم‌های قبلی که با وجود همه مشکلات روند صادرات نفت برای یک لحظه متوقف نشد.

وی در ادامه درباره موضوع پرداخت بیمه بازماندگان شهدای حادثه نفتکش سانچی تصریح کرد: ما در حال حاضر آنچه را که مربوط به پرداخت حق و حقوق خانواده‌های شهدای سانچی است در حال انجام داریم اما باید شرایط حقوقی انحصار وراثت طی شود. در حال حاضر انحصار وراثت 11 خانواده انجام شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ادامه داد: شرکت تلاش کرد که گواهی فوت برای تمامی سرنشینان کشتی صادر شود چراکه اگر اعلام مفقودالاثری می‌شد چهار یا پنج سال برای پرداخت دیه طول می‌کشید. اما اکنون مقدمات کار انجام شده که پرداخت‌ها به موقع انجام شود.

وی خاطرنشان کرد:  صد میلیون تومان از طرف شرکت به تمامی خانواده‌ها پرداخت شده است ضمن اینکه از هر خانواده نیز یک نفر در شرکت ملی نفتکش یا استخدام شده و یا در حال استخدام است.

مقیمی در ادامه بیان کرد:‌ پرداخت مبلغ بیمه عمر داخلی و هم بین‌المللی است و در این رابطه شرکت به صورت جدی پافشاری می‌کند که کار انحصار وراثت سریع‌تر انجام شده تا پرداخت‌ها صورت گیرد.

وی همچنین یادآور شد: 60 میلیون نیز به صورت بلاعوض برای هزینه مراسم خانواده‌ها پرداخت شده است. همچنین یک وکیل با هزینه شرکت استخدام شده که امور مربوط به پرداخت‌های دیه را انجام می‌دهد.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش در ادامه با بیان اینکه یک تیم دانشگاهی در حال شبیه‌سازی حادثه سانچی هستند، افزود: این تیم به نتایج خوبی رسیده است و قرار است که یک مستندی ساخته شود که علت حادثه از ابتدا براساس اطلاعات موجود شبیه‌سازی شود و پس از آن در قالب مستند علت حادثه اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.