| کد خبر: 163718 |

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد اشتغال و درآمد پایدار از بنادر کشور

نماینده نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی معتقد است که جرقه توسعه گردشگری دریایی در نوروز ۹۷ توسط سازمان بنادر و دریانوردی زده شده است.

تین نیوز

نماینده نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی معتقد است که جرقه توسعه گردشگری دریایی در نوروز ۹۷ توسط سازمان بنادر و دریانوردی زده شده است.

به گزارش تین‌نیوز، سید راضی نوری، در خصوص ضرورت توسعه گردشگری دریایی و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در این حوزه، اظهار کرد: مساله گردشگری دریایی یک فرصت تفریحی سالم است که با توجه به ظرفیت های بالای دریایی و بندری کشور مردم  می توانند به نحو مطلوبی از آن بهره مند شوند.ایران در مقوله گردشگری دریایی دارای یک فرصت طلایی بی نظیر است .

وی با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی مناسب شرایطی ایجاد شود تا مسلمانان جهان و منطقه جهت گردشگری، به ویژه گردشگری دریایی به ایران بیایند، گفت: ایران از دریا و بنادر مختلفی برخوردار است که باید نسبت به این ظرفیت برنامه ریزی درستی انجام داد تا زیرساخت های لازم برای حضور مسلمانان نقاط مختلف دنیا در ایران فرآهم شود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، نوری ادامه داد: باید زیرساخت های کاملی جهت ایمنی و ارائه مناسب خدمات در نقاط بندری و دریایی کشور ایجاد شود تا بتوان از این موهبت خدادادی در فصول مختلف سال به منظور اشتغال زایی و درآمد پایدار بهره برد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز سال جاری جهت توسعه گردشگری دریایی، بیان کرد: جرقه توسعه گردشگری دریایی در نوروز سال ۹۷ توسط سازمان بنادر و دریانوردی زده شده و به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی صورت گرفته است.این امر می‌تواند باعث جذب گردشگر دریایی داخلی و خارجی شود.

وی خاطرنشان کرد: بنادر خرمشهر، ماهشهر و امام خمینی (ره) آماده جذب مسافر در حوزه گردشگری دریایی و بندری هستند و از همه مردم ایران دعوت می کنیم که از بنادر و سواحل جنوبی کشور بازدید کنند.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.