| کد خبر: 162754 |

◄ بیانیه اتحادیه مالکان کشتی ایران در حمایت از آخوندی

در پی اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی، اتحادیه مالکان کشتی ایران با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از عباس آخوندی اعلام کرد.

تین نیوز

در پی اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی،  اتحادیه مالکان کشتی ایران با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از عباس آخوندی اعلام کرد.

متن بیانیه اتحادیه مالکان کشتی ایران بدین شرح است:

پیرو اعلام وصول استیضاح وزیر محترم راه و شهرسازی در مجلس ، اتحادیه مالکان کشتی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دریا بر خود لازم می‌داند مطالبی چند در این خصوص را به امید کمک در اتخاذ بهترین تصمیم توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کند.

وزارت راه و شهرسازی با تنوعی از شرح وظایف پیچیدگی خاصی در اجرای امور در بخش‌های مختلف دارد که در سالیان اخیر بیش از دیگر ارگان‌ها زیر ذره‌بین قرارگرفته است. باید پرسید نقایص موجود و مشکلات عدیده در حمل‌ونقل و مسکن صرفاً معطوف به این دوره بوده و تنها بر گردن یک وزارتخانه و در رأس آن بر عهده وزیر مربوطه است؟ حمل‌ونقل دریایی کشور بیش از ۱۰ سال است در تحریم‌های ناجوانمردانه قرار داشته و علیرغم برنامه جامع اقدام مشترک هنوز به‌صورت کامل برطرف نشده است. بیشترین فشارها بر خطوط کشتیرانی واردشده و درصحنه جهانی شاهد رقابت نابرابر با غول‌های کشتیرانی هستیم. هم‌اکنون که باهمت دولت تدبیر و امید و باوجود فشارهای فراوان داخلی و خارجی به سمت توسعه و ثبات به‌خصوص در صنعت حمل‌ونقل حرکت می‌کنیم، شایسته است تا با سعه‌صدر و ثبات در مدیریت وزارتخانه‌های کلیدی این فرصت را از دست ندهیم. به‌تازگی اقدامات مثبتی در تأسیس و توسعه بندرها جنوبی و شمالی، نوسازی ناوگان، جذب سرمایه‌گذار خارجی و هدف‌گذاری توسعه تجهیزات زیربنایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان مرجع دریایی وزارت راه و شهرسازی انجام‌شده است که به نتیجه رسیدن آن‌ها قطعاً نیازمند ثبات مدیریتی در وزارتخانه و سازمان‌های زیرمجموعه است.

اتحادیه مالکان کشتی ایران ضمن اذعان داشتن به وجود کمبودها و مشکلات موجود در صنعت حمل‌ونقل، معتقد است تنها با فرصت به متولیان امر امکان محقق شدن برنامه‌های استراتژیک و زیربنایی میسر می‌شود. امید است با استمرار وزارت آقای دکتر آخوندی تسریع در بهبود صنعت حمل‌ونقل را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.