| کد خبر: 162727 |

◄ کنار گذاشتن آخوندی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: کنار گذاشتن وزیر راه و شهرسازی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: کنار گذاشتن وزیر راه و شهرسازی قبل از کشف علت سانحه، قصاص قبل از جنایت است.

به گزارش تین‌نیوز، عزت‌الله یوسفیان ملا بابیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی در نوسازی ناوگان شقوق  حمل‌ونقل قابل‌قبول بوده است، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در بخش نوسازی ناوگان هوایی در حال انجام است این در حالی است که تیم وزارت راه و شهرسازی در میانه راه نوسازی ناوگان هوایی با شرکت‌های برتر  در این صنعت است و در این میانه این راه نباید وزیر و مسئول این پروژه کنار گذاشته شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به اینکه آخوندی مستحق استیضاح نیست گفت: انتظار نمی‌رود نمایندگان مجلس رای به استیضاح وزیر راه و شهرسازی دهند .

یوسفیان ملا به آغاز سفرهای نوروزی 97 اشاره کرد و گفت: کنار گذاشتن وزیر راه در شرایطی که کمتر از 10 روز دیگر سفرهای نوروزی آغاز می‌شود تبعات و مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، او با اشاره به مشخص نبودن علت سانحه سقوط هواپیمای آسمان گفت: کنار گذاشتن وزیر قبل  از کشف علت سانحه هواپیما تهران – یاسوج قصاص قبل از جنایت است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس  گفت: حتی اگر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در صنعت هوانوردی کم‌کاری هم داشته باشد باید مجازات متناسب با میزان عملکرد باشد و بنده معتقدم وزیر راه برای وقوع این سانحه مقصر نیست و نباید استیضاح شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس در حالی مخالفت خود با استیضاح وزیر راه و شهرسازی را اعلام کرد که پس از سقوط پرواز تهران-یاسوج هواپیمایی آسمان طرح استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست علنی صبح 15 اسفندماه مجلس با امضای 24 نماینده  اعلام وصول شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.