| کد خبر: 230913 |

رییس‌جمهوری:

◄ تهمت زدن و دروغ گفتن برای گدایی رای، بدترین کار است

حسن روحانی: آن چیزی که در جمهوری اسلامی ایران انتظار هست، یک انتخابات پرشور سالم توأم با اخلاق اسلامی است. تهمت زدن، افترا زدن و دروغ گفتن برای اینکه آدم گدایی رای کند، بدترین کار است.

تین نیوز

حسن روحانی: آن چیزی که در جمهوری اسلامی ایران انتظار هست، یک انتخابات پرشور سالم توأم با اخلاق اسلامی است. تهمت زدن، افترا زدن و دروغ گفتن برای اینکه آدم گدایی رای کند، بدترین کار است. 

به گزارش تین نیوز، حسن روحانی امروز (پنج شنبه) در آیین بهره برداری از طرح‌های بزرگ مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای تحول در مناطق آزاد و جذب سرمایه در این مناطق انجام شده است.

وی افزود: منطقه آزاد ارس جزو مناطق آزاد بسیار فعال است و امیدواریم که تا پایان دولت، افتتاح های دیگری هم در این منطقه داشته باشیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امیدواریم همه مناطق آزاد کشورمان پررونق باشند، اظهار داشت: ما به تدریج به سمت تجارت آزاد با کشورهای اوراسیا می‌رویم و این مسئله، یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است.

اهم اظهارات رییس‌جمهوری به نقل از ایرنا را بخوانید؛

توافق خوبی با عراق درباره احداث پروژه راه آهن شلمچه به بصره انجام شده، این تحول بسیار بزرگی خواهد بود و راه‌آهن ایران به عراق و سوریه و در واقع ایران به مدیترانه متصل خواهد شد که بسیار حائز اهمیت است.

اتصال ریلی شلمچه به بصره از طرح‌های مهمی است که دولت در ماه‌های آخر به طور مداوم از لحاظ سیاسی و عملیاتی آن را دنبال می‌کند و این طرح در سال‌های آینده به اتمام می‌رسد.

 همه کارهای مقدماتی این طرح انجام گرفته، این طرح موجب تحرک بسیار بیشتر استان خوزستان و منطقه آزاد اروند شود.

 { با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها}:  انشاءالله انتخابات بسیار خوب داشته باشیم. ما همیشه می‌گوییم انتخابات شکوهمند و انتخاباتی که مردم بانشاط و سالم حضور داشته باشند، ولی آن‌چیزی که کمتر می گوییم،‌انتخابات اخلاقی است.

اخلاق مهم است وگرنه همه دنیا انتخابات دارند و ممکن است خیلی از کشورها انتخابات پرشور و سالم داشته باشند ولی این ویژه ما نیست.

آن چیزی که در جمهوری اسلامی ایران انتظار هست، یک انتخابات پرشور سالم توأم با اخلاق اسلامی است. تهمت زدن، افترا زدن و دروغ گفتن برای اینکه آدم گدایی رای کند، بدترین کار هست. 

آدم می‌خواهد یک مسئولیت سخت و سنگینی را بر دوش بگیرد، مسئولیتی که هر لحظه آن هزاران مشکل دارد مخصوصا اینکه رقبا و کسانی که مخالف هستند، پرقدرت باشند و امکانات زیادی داشته باشند این‌ها زیاد مهم نیست انشا الله هر کس برای رضای خدا کار می‌کند اجر و ثوابش را می‌گیرد انشاالله یک انتخابات اخلاقی و خوب پیش رو داشته باشیم.

همه جناح‌ها و گروه‌ها باید در انتخابات شرکت داشته باشند تنوع در میان نامزدها پرجاذبه باشد. جاذبه و شکوه از اینجا درست می‌شود همه این‌ها که می‌گوییم مردم در انتخابات بیایید و همه حضور پیدا کنید، آخرش به یک کلمه برمی‌گردد و آن اینکه همه تلاش کنیم که نامزدها متنوع باشند اگر تنوع را از نامزدها گرفتیم شکوه و حضور را هم از انتخابات گرفتیم.

انشاءالله همه دست به دست هم بدهیم انتخابات بسیار زیبایی را بعد از ماه رمضان شاهد باشیم و مردم شاهد پیشرفت بیشتری در دولت آینده برای کشور خودشان باشند.

امیدواریم تنوع در کاندیداها را شاهد باشیم تا انتخابات پرشور باشد. اگر تنوع را از نامزدها گرفتید شکوه و شرکت را از انتخابات گرفته‌اید.

برخی می‌گویند اگر بگوییم ترامپ جنایتکار است پس چطور به دولت فحاشی کنیم؛ آزادید هر چه می‌خواهید به دولت بگویید.

الحمدالله ما این سه سال و نیم را گذراندیم و شاهد اینکه ما این سه سال و نیم را گذراندیم پنج‌شنبه‌ها هستند. به هر حال ما در همه جا شاهد می‌خواهیم. البته شاهد بزرگ خداوند است و بعد پیغمبر اسلام است، شاهد بزرگ بر ایستادگی ملت، شهدای ما هم هستند. اما ملت ایران در این سه سال و نیم شاهد بزرگ برای تاریخ بود که به تاریخ بگوید با صبر، مقاومت، وحدت و اتحاد، یک ملت می‌تواند در برابر انواع فشارها بایستد و کشور، نظام و اقتصاد خود را حفظ کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سورنا کاردان 0 0

    باسلام و خدا قوت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و ضمن تبریک عید سعید فطر، بر خود لازم میدانم نکته ای را در امر نگارش متذکر شوم:
    بهتر است در متن از "ان شاءالله" به جای "انشاءالله" استفاده شود تا معنی آن صحیح باشد.
    با تشکر از زحمات شما در امر خطیر اطلاع رسانی و ایجاد آگاهی به ملت شریف ایران
    موفق و پیروز باشید