| کد خبر: 230912 |

سومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری با اما و اگرها آغاز شد

استارت اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰

بالاخره اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ورود کردند ونخستین نامزد آنها برای ثبت‌نام ظهر امروز در ساختمان وزارت کشور حاضر شد و نام‌نویسی کرد.

تین نیوز

بالاخره اصلاح‌طلبان به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ورود کردند ونخستین نامزد آنها برای ثبت‌نام ظهر امروز در ساختمان وزارت کشور حاضر شد و نام‌نویسی کرد.

محمود صادقی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور حاضر شد و برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. نام او در دوره حضورش در مجلس به دلیل چالش با رئیس قوه قضاییه وقت، آیت‌الله لاریجانی سر زبانها افتاد.

 صادقی نخستین نامزد منتسب به جبهه اصلاحات است که برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام می‌کند.

سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شد که از دیشب خبرهای ضد و نقیضی در رابطه با حضور چهره های مطرحی چون سیدابراهیم رئیسی و علی لاریجانی طی امروز و فردا از سوی منابع خبری نزدیک به این چهره‌ها مطرح شد.

برخی خبرها حکایت از آن داردکه علی لاریجانی امروز به ستاد انتخابات می‌رود ثبت نام می کند. در مقابل نیز برخی منابع خبری می‌گویند سید ابراهیم رئیسی امروز اعلام کاندیداتوری کرده و فردا ثبت‌نام می‌کند.

*مطهری: معتقد به دولت ائتلافی هستم

امروز در ادامه نام‌نویسی‌ها علی مطهری همان‌طور که خودش قبلا اعلام کرده بود باحضور در ساختمان وزارت کشور برای کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرد. 

علی مطهری،  نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از این صلاحیت او برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان رد شده بود.

علی مطهری همچنین درباره حضور علی لاریجانی در انتخابات گفته است: حدود ۲۰ روز است با ایشان صحبتی نکرده‌ام. با این حساب اطلاعی از حضور ایشان ندارم چرا که آقای لاریجانی نیز هم مانند سایرسیاسیون پیچیده‌ هستند  و عدم حضور یا حضورشان مشخص نیست.

نماینده سابق مجلس همچنین در رابطه برنامه انتخاباتی خود گفته: برای معاون اولی برخی کاندیداهای فعلی انتخابات رامناسب می‌بینم و معتقد به دولت ائتلافی هستم.

مطهری در ادامه صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران افزوده: همه حتی ضدانقلاب، طرفداران رژیم گذشته، منافقین و خبرنگاران بی‌بی‌سی باید حرف خود را بزنند. خط قرمز ما ایجاد آشوب و بلوا است ولی اظهارنظر تا بی نهایت آزاد است.

*رئیسی بیاید، نمی‌آیم 

سعید جلیلی انصراف خود را مشروط اعلام کرده و گفته در صورت ورود سید ابراهیم رییسی به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ او دیگر کاندید  نمی‌شود. 

 در پی قطعی شدن کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌‌جمهوری، سعید جلیلی در جلسه‌ای که با برخی افراد ستاد خود داشت اعلام کرد در صورت ثبت‌نام آقای رئیسی، در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.