| کد خبر: 230254 |

فیلم| ظریف: آماده ایم هزینه شویم تا نظام، کشور و رهبری حفظ شود

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در فایل تصویری که وزارت خارجه منتشر کرد با تاکید بر اینکه رهبری نظام استوانه نظام است، تکیه‌گاه نظام است، گفت: ما آمده‌ایم تا هزینه بشویم تا نظام، کشور و رهبری حفظ شود و نیامده ایم که رهبری را هزینه کنیم.

تین نیوز

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در فایل تصویری که وزارت خارجه منتشر کرد با تاکید بر اینکه رهبری نظام استوانه نظام است، تکیه‌گاه نظام است، گفت: ما آمده‌ایم تا هزینه بشویم تا نظام، کشور و رهبری حفظ شود و نیامده ایم که رهبری را هزینه کنیم.

 به گزارش تین نیوز، ظریف در این فایل که مربوط به سخنرانی وی در تیرماه سال گذشته است، افزود:  رهبری نظام استوانه نظام است، تکیه‌گاه نظام است. ما آمده‌ایم تا هزینه بشویم تا نظام، کشور و رهبری حفظ شود و نیامده ایم که رهبری را هزینه کنیم اما باید در آینده دانسته شود که این خط فکری غلط نبوده و نباید این کشور تمام مسائل خود را با دنیا تعلیق به محال یا تعویق به آینده کند .

وی با بیان اینکه " در دنیای کنونی هیچ چیز صد درصد مثبت نیست و توقع "حلوا حلوا"کردن از جانب دیگران نداشته باشید"، گفت: خیلی نگران تاریخ نباشید و بیشتر نگرانی ها باید معطوف روز حساب در نزد پروردگار باشد .

ظریف با یادآوری اینکه" آنچه در فضای کشور انفاق می افتد به دلیل جهل ونادانی نیست بلکه به دلیل کفر و به معنای پوشاندن است"، گفت : می دانند و می پوشانند.

وی در ادامه با بیان اینکه "احساس نکیند که نمی دانند بلکه نمی خواهند که بدانند و دستهایشان رادر گوش می گذارند که نشنوند"، افزود: این به این معنی نیست که کار نکنید بلکه باید برای خدا کار کنیم.

وی در تشریح عافیت طلبی گفت : اینکه برای حفظ پست،مقام و صندلی خود و جایگاه خود کاری کنید که مشکل رفع نشود.

 رئیس دستگاه دیپلماسی خاطر نشان کر: ما دو وظیفه داریم؛ یکی وظیفه کارشناسی و یکی وظیفه اجرایی. در وظیفه کارشناسی تقلید حرام است و در وظیفه اجرایی هم نباید اجتهاد بکنید.
وی افزود: "آقا یک نکته‌ای را می فرمودند که فلانی (ظریف) می‌آید مخالفتش را می‌گوید ولی وقتی من دستوری می دهم میرود عین دستور من را اجرا میکند حتی اگر ۱۸۰ درجه مخالف نظرش باشد".

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.