| کد خبر: 203297 |

پیکر شهید المهندس با شعار مرگ بر آمریکا به خاک سپرده شد

ساعاتی بعد از حمله موشکی به نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار عراق، پیکر مطهر شهید حاج ابومهدی المهندس رییس ستاد نیروهای الحشد الشعبی با شعار مرگ بر آمریکا در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

تین نیوز

ساعاتی بعد از حمله موشکی به نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار عراق، پیکر مطهر شهید حاج ابومهدی المهندس رییس ستاد نیروهای الحشد الشعبی با شعار مرگ بر آمریکا در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، در میان ناله های سوزناک امروز چهارشنبه اهالی نجف و نیروهای مجاهد همرزم شهید حاج ابومهدی المهندس، لحظاتی قبل پیکر این شهید مقاومت در نجف اشرف و جوار بارگاه مطهر امیر المومنین علی (ع) به خاک سپرده شد.

همرزمان و خانواده شهید ابومهدی المهندس با این فرمانده ارشد نیروهای الحشد الشعبی آخرین وداع را با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و تاکید بر خونخواهی از آمریکایی ها به خاطر شهادت المهندس و شهید سردار قاسم سلیمانی انجام دادند.

پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای سپاه قدس و ابومهدی المهندس رییس ستاد نیروهای الحشد الشعبی و همراهانشان بعد از مراسم تشییع بی سابقه در دو کشور عراق و ایران و برپایی نماز میت توسط حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری در تهران و نماز میت توسط آیت الله  «بشیر النجفی» در نجف اشرف امروز به خاک سپرده شد.

هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا جمعه شب گذشته ۱۳ دی کاروان حامل سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد با دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا مورد هدف قرار دادند و آنان را به شهادت رساندند.

سردار شهید سلیمانی به دعوت رسمی «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق از دمشق به بغداد رهسپار شده بود اما «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا با نقض همه قوانین بین المللی دستور به شهادت رساندن آنها را صادر کرد.

لحظات خاکسپاری المهندس با توجه به اینکه حسرت و اندوه فراوانی در بین مردم عراق و خصوصا همرزمان این شهید ایجاد کرده بود، با شنیدن و مشاهده حملات موشکی به بزرگ ترین پایگاه نظامیان آمریکا در خاک عراق، برای دل های دغدیده سوگواران عراقی تسلی بخش شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.