| کد خبر: 160560 |

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌النبیاء عنوان کرد

◄ «هما» در شرایط تحریم، بیش‌ترین خدمت‌رسانی را انجام داده است

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌النبیاء به افزایش 3 برابر پروازهای عبوری از آسمان ایران اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه قطعه قطعه هواپیماهای مسافربری ما تحریم است اما تمام پروازها به سلامت کامل بر زمین می‌نشیند.

تین نیوز

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌النبیاء به افزایش 3 برابر پروازهای عبوری از آسمان ایران اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه قطعه قطعه هواپیماهای مسافربری ما تحریم است؛ اما تمام پروازها به سلامت کامل بر زمین می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه پنج شهید هما در سخنرانی عنوان کرد: هواپیمای جمهوری اسلامی یکی از شرکت‌های استخوان‌دار داخلی است که توانسته در شرایط سخت و ظالمانه تحریم بیشترین خدمت‌رسانی را انجام دهد.

فرمانده پدافند هوایی خاتم‌النبیاء به حمله آمریکا به هواپیمای 655 ایرباس هما اشاره کرد که 290 نفر از مسافران، مهمانداران و خلبان این هواپیما مظلومانه شهید شدند، گفت: چطور آمریکا تکنولوژی برای تشخیص هواپیمای مسافربری با نظامی ندارد؛ اینها از ریشه ظلم است نه تکنولوژی.

وی با بیان اینکه پروازهای عبوری از آسمان ایران 3 برابر شده است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه قطعه قطعه هواپیماهای مسافربری ما تحریم است اما تمام پروازها به سلامت کامل بر زمین می‌نشیند.

اسماعیلی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی که در 15 سال اخیر ایجاد شده‌اند بدانند که وام‌دار شرکت‌های فعالی نظیر معراج، هما، آسمان، ماهان، کاسپین و... است؛ ابراز کرد: با وجود شرایط سخت تحریم این شرکت‌ها توانستند صنعت را زنده نگه دارند و هم اکنون آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها برای پروازهای عبوری است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.