| کد خبر: 244190 |

درخواست شورای شهر تهران از رئیس جمهور

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تقاضا دارند که رئیس‌جمهور به موضوع توسعه حمل و نقل عمومی ورود کند.

تین نیوز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تقاضا دارند که رئیس‌جمهور به موضوع توسعه حمل و نقل عمومی ورود کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پرویز سروری روز یکشنبه پس از جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اظهارداشت: گزارشات نشان می‌دهد وضعیت حمل و نقل در دوره گذشته به اندازه زیادی افت کرده است. 

وی افزود: در حال حاضر با وجود کمکی که دولت برای توسعه حمل و نقل تهران می تواند انجام دهد، باز هم در سرانه ها مشکلات جدی داریم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: پیشنهاد یکی از اعضا این بود که از رئیس جمهور دعوت شود که به موضوع حمل و نقل ورود داشته باشد.

وی گفت: برای اینکه از وضعیت موجود به موقعیت مطلوب برسیم، لازم است رئیس جمهور در این زمینه وارد شود تا بتوانیم گام‌های جدی برداریم.

سروری افزود: بیشترین منابع سال ۱۴۰۱ به حمل و نقل اختصاص یافته اما با تمام این موارد، نمی‌توانیم بدون همکاری دولت به نقطه قابل قبولی رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ایجاد قرارگاه توسعه حمل و نقل عمومی و پاک، اظهار داشت: دلیل ایجاد این قرارگاه این بود که دستگاه‌ها هم افزایی داشته باشند و بتوانند گام‌های جدی و مفید در کنترل ترافیک که تأثیر جدی در کاهش آلودگی هوا دارد، بردارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.