| کد خبر: 237577 |

خط تاکسیرانی اراک – کارچان ایجاد می شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته خط تاکسیرانی اراک- کارچان ایجاد خواهد شد.

تین نیوز

علی اکبر کریمی به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با توجه به  حجم زیاد ترددها و مشکلات عدیده ای که اهالی شهر کارچان و روستاهای حد فاصل اراک تا این شهر مانند روستاهای مالک آباد ، قلعه نو ، معصومیه  در مسیر  برای عبور و مرور و دسترسی امن و آسان داشته اند، مراجعات و درخواستهای فراوانی از سوی  این عزیزان به دفتر بنده وجود داشته که موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود:  در همین راستا جلسه ای با محوریت  معاونت عمرانی استانداری و حضور دستگاههای  مربوطه و مدیران ذی ربط تشکیل و بحث و بررسی لازم صورت گرفت  که در نتیجه برای حل این مشکل مقرر گردید در اولین قدم و ظرف هفته جاری خط تاکسی رانی  حد فاصل اراک کارچان در اسرع وقت  برقرار شود.

وی بیان کرد: ضمنا با پیگیری های انجام شده مقرر شده است خط مینی بوس رانی که از شهر جدید امیر کبیر به سمت اراک تردد دارد در شهر کارچان نیز ایستگاه داشته باشند.

عضو  مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: برای بلند مدت نیز مقرر شد سازمان مینی بوس رانی منطقه ای با محوریت شهرداری اراک و مشارکت شهرداری کارچان  و شهر جدید امیر کبیر  و روستاهای حومه اراک  تاسیس شود که طرح آن توسط سازمان حمل و نقل  بار و مسافر در اراک تهیه شود  و فرایند بررسی و رسیدگی و  تصویب  را طی کند تا  یک ساختار حقوقی مناسب  برای حمل و نقل عمومی در  مناطق حومه ای اراک  فراهم شود.

وی به دیدار با جمعی از صنعتگران مسقر در شهرکهای صنعتی اراک اشاره کرد و گفت:  مسایل و مشکلات و عوامل نارضایتی گسترده واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های ذیربط با جدیت پیگیری خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.