| کد خبر: 216339 |

با پیگیری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم شد:

◄ بهره‌مندی رانندگان بیمه روستایی و عشایری از تسهیلات کرونا

با پیگیری دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، امکان ثبت نام رانندگان بهره‌مند از بیمه عشایری و روستایی در سامانه کارا برای دریافت تهسیلات کرونا، فراهم شد.

تین نیوز

با پیگیری دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، امکان ثبت نام رانندگان تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی در سامانه کارا برای دریافت تهسیلات کرونا، فراهم شد.

به گزارش تین نیوز، این موضوع در تاریخ 99.5.5 به تشکل‌های صنفی برای اطلاع‌رسانی به رانندگانی که از این نوع بیمه برخوردار هستند، اعلام شده است.

بر این اساس امکان ثبت نام رانندگان بخش مسافری تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری برای استفاده از تسهیلات ویژه کرونا، در سامانه کارا فراهم شده است و تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان نیز پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پیش از این امکان ثبت نام و استفاده از تسهیلات کرونا فقط برای رانندگان بخش مسافری که بیمه خویش‌فرمایی هستند فراهم بود و فقط آنان امکان استفاده از این وام شش میلیون تومانی را داشتند.

به گزارش تین نیوز، تسهیلات کرونا، تسهیلاتی است که از سوی دولت برای رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر در نظر گرفته شده است.

رانندگان و شرکت‌های متقاضی در مهلت مقرر که ابتدا تا پایان تیر ماه و سپس تا 5 مرداد تمدید شد، می‌توانستند در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده و پس از ثبت نام در سامانه مورد نظر، برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شوند.

این تسهیلات با توجه به ضرر و زیان رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل از شیوع کرونا در اختیار آنان قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.