| کد خبر: 206776 |

گلایه عضو شورا از عدم تأمین دستکش و ماسک برای رانندگان تاکسی

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که با وجود تأمین منابع مالی همچنان رانندگان تاکسی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده ندارند.

تین نیوز

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که با وجود تأمین منابع مالی همچنان رانندگان تاکسی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده ندارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران ضمن تذکر به وزیر بهداشت گفت: با رئیس سازمان تاکسیرانی صحبت کردم و تأکید شد که ۸۰ هزار راننده تاکسی داریم و بیش از ۱۰۰ هزار راننده مسافربرهای اینترنتی نیز در تهران فعالیت می‌کنند که تمامی آن‌ها فاقد دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده هستند.

وی با بیان اینکه شهردار تهران ۵۲ میلیارد تومان از محل چهار درصد تبصره ۱۳ را به این مسئله اختصاص داده و منابع مالی موجود است اما این اقلام تأمین نشده است، تصریح کرد: دیروز یکی از پتروشیمی‌های جنوبی غرب کشور مقداری مواد ضدعفونی کننده در اختیار شهرداری قرارداده است و گروه‌های مردم نهاد نیز اعلام آمادگی کردند اما متأسفانه همچنان این اقلام را نداریم.

عضو شورای شهر تهران افزود: از وزیر بهداشت می‌خواهم اقلامی که موجود است را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بدهند چرا که شهرداری در خط مقدم مبارزه با کرونا در شهر تهران قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.