| کد خبر: 173447 |

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل مطرح کرد:

اعتبار ۲۱میلیارد تومانی پروژه های راهداری شهرستان اردبیل

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت:برای انجام پروژه‌های مختلف راهداری این شهرستان ۲۱میلیارد تومان هزینه شده است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت:برای انجام پروژه‌های مختلف راهداری این شهرستان ۲۱میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ،علی دشتی با بیان اینکه با تلاش راهداران سختکوش ده‌ها پروژه مختلف در حوزه راهداری شهرستان اردبیل انجام شده یا در حال اجراست که برای این امر ۲۱میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در ۵ماهه گذشته هزینه شده افزود:احداث ساختمان جدید راهدارخانه بودالالو در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع ،با زیربنای ۸۰۰متر مربع واعتبار ۸۰۰میلیارد ریال یکی از این پروژه های مهم است.

وی از ترمیم پل الماس با سه دهنه ۸متری با مواد نانو با اعتبار ۳۲۰میلیون تومان خبر داد و گفت:برای لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان اردبیل بیش از ۲هزارتن آسفالت با اعتبار ۴میلیارد تومان استفاده شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل روکش آسفالت و لکه گیری ۳۵کیلومتر از محورهای اصلی شهرستان با اعتبار ۱۱میلیارد تومان را یادآور شد وتصریح کرد:برای خط کشی حدود هزار کیلومترا  از محورهای اصلی، فرعی، محوری روستایی همچنین بحث ایمن‌سازی آشکارسازی و نصب علائم راهور بیش از ۲میلیارد تومان هزینه شده‌است.

دشتی حفاظت و حراست از حریم راه را اولویت اصلی و خط قرمز راهداری دانست و بیان کرد:بنا به تاکیدات مکرر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مبنی بر حفظ حریم راه، راهداران خستگی ناپذیر توانستند در ۵ماهه گذشته از ۷۰مورد ساخت و ساز غیرمجاز با اخذ دستور قضایی جلوگیری کنند.

وی احداث پل در ۶روستا با اعتبار۶۰۰میلیون تومان ، نصب و مرمت ۴هزار و ۷۷۰بازتاب چشم گربه‌ای، استوانه ایمنی، حفاظ و گاردریل ،احداث یک پل عابر پیاده در محور اردبیل سرعین محدوده روستای قاسم قشلاقی با اعتبار ۲۷۰میلیون تومان بمنظور ایمن‌سازی عبور و مرور عابرین ،ایجاد و تکمیل روشنایی محورهای اردبیل نمین- اردبیل سرعین- اردبیل خلخال و اردبیل مغان با اولویت نقاط پرحادثه و مه گیر با اعتبار ۲ونیم میلیارد تومان را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل در ۵ماهه گذشته عنوان کرد.

وی ایمن سازی، اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از جمله برنامه‌های مهم راهداری دانست و گفت:۶نقطه پرتصادف درحوزه استحفاظی شهرستان اردبیل شامل رمپ فرودگاه اردبیل ،مسیر کشتارگاه صنعتی، پیچ ثمرین ،سه راه سیاب و تقاطع انبار نفت از محل اعتبارات ملی در دست اصلاح و اقدام است و محور مابین آراللو و کرگان نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی درحال اجراست.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.