| کد خبر: 157372 |

پارکینگ وسایط نقلیه سنگین در هفته راهداری افتتاح می‌شود

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پارکینگ وسایط نقلیه سنگین به وسعت 6 هکتار با مشارکت بخش خصوصی در سه راهی کورائیم و در هفته راهداری افتتاح می‌شود.

تین نیوز

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پارکینگ وسایط نقلیه سنگین به وسعت 6 هکتار با مشارکت بخش خصوصی در سه راهی کورائیم و در هفته راهداری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل که در محل این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: پارکینک وسایط نقلیه سنگین به وسعت 6 هکتار با مشارکت بخش خصوصی در سه راهی کورائیم و در هفته راهداری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ ظرفیت 2 هزار دستگاه سنگین و نیمه سنگین را دارد گفت: جشن تجلیل از راهداران در روز چهارشنبه و مانور اعزام زمستانی به گردنه‌های استان نیز در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: میزان بار جابه‌جا شده در 8 ماهه امسال 2 میلیون 600 هزار بوده که در مقایسه با سال گذشته 3.5 درصد افزایش داشتیم.

رحمتی افزود: بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر مسافر در 8 ماهه امسال در سطح جاده‌های استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو هستیم.

وی بیان کرد: در 8 ماهه امسال بیش از 660 هزار مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که حدود 22 درصد از این میزان مسافران ایرانی و 78 درصد مسافران خارجی بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: در 4 سال گذشته روند میزان تصادفات و متوفیان جاده‌ای سیر نزولی دارد که نتیجه مطلوبی نسبت به میزان 65 میلیون تردد در سال در جاده‌های استان است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.