| کد خبر: 151398 |

در استان اردبیل انجام شد:

جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها در شهرستان گرمی استان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی گفت: در ۶ ماه اول امسال از ۸ مورد تجاوز به حریم راه به‌طور قاطع جلوگیری شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی گفت: در ۶ ماه اول امسال از ۸ مورد تجاوز به حریم راه به‌طور قاطع جلوگیری شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، صدیف فرمان افزود: با توجه به تأکیدات مکرر و پیگیری‌های مستمر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل مبنی بر حفظ ایمنی حریم راه که خط قرمز راهداری و مطالبه اصلی مردم است در همین راستا در حوزه شهرستان گرمی ۱۵۰ کیلومتر از حریم راه‌ها تسطیح و از ۸ مورد تجاوز به حریم راه نیز کاملاً جلوگیری شد.

وی تعمیر و نصب ۱۵۰ شاخه گاردریل، نصب بیش از ۴۰۰ مورد علائم راهنمایی در محورها، رنگ‌آمیزی ۲۰۰ مورد تابلو، لای روبی ۱۵ پل، خط‌کشی ۱۵۰ کیلومتر از راه‌ها با رنگ سرد، نصب ۱۳۰ عدد تابلوی جان‌پناه در بزرگراه رضی – هفت‌چشمه و نصب هزار و ۲۵۰ عدد بازتاب چشم‌گربه‌ای در راه جدید توسانلو – گیلارلو – شرفه را از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی در ۶ ماه اول امسال عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با بیان اینکه ۵۸۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری راه‌های اصلی و فرعی شهرستان استفاده شده تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راه اصلی رضی، برگ چای و ۱۰ کیلومتر از مسیر گردنه لنگان در حال اجراست.

فرمان از در حال اجرا بودن عملیات ایجاد سیستم روشنایی ۴ کیلومتر از مسیر شرفه گرمی خبر داد و گفت: نیروهای پرتلاش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی برای خدمت شبانه‌روزی به مردم شریف با همه توان در میدان عمل آماده انجام وظیفه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.