| کد خبر: 170514 |

تسریع در روند احداث مترو هشتگرد

معاون فنی زیربنایی و تولید سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: راه اندازی پروژه متروی شهر جدید هشتگرد تاثیر زیادی در کاهش ترافیک این جاده خواهد داشت.

تین نیوز

معاون فنی زیربنایی و تولید سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: راه‌اندازی پروژه متروی شهر جدید هشتگرد تاثیر زیادی در کاهش ترافیک این جاده خواهد داشت.  

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما ،حمیدرضا عدل گفت: هدف از این بازدید بررسی چگونگی تامین منابع مالی برای تزریق این پروژه عظیم است.

وی  با شاره به اظهارات  نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص ۷۰ میلیارد تومان بودجه برای راه اندازی پروژه متروی شهر جدید هشتگرد گفت: در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان این مبلغ تامین شده و ۲۰ میلیارد تومان دیگر از طریق شرکت مادر تخصصی تامین خواهد شد و ۳۰ میلیارد تومان مابقی نیز از منابع مختلف تامین خواهد شد‌.

معاون وزیر و مدیر شرکتهای مادر تخصصی نیز گفت: کارهای زیربنایی این پروژه انجام شده و در حال حاضر هیچ معارضی وجود ندارد و ایستگاه شهر جدید هشتگرد نیز ۸۷ درصد پیشرفت داشته است.

حبیب اله طاهر خانی افزود: تنها موضوع تامین نقدینگی برای خرید تجهیزات و لوازم الکترونیکی می باشد تا به امید خدا امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

طاهرخانی گفت: شهر جدید هشتگرد ۲ مشکل عمده داشت که اولی با انتقال  آب سد طالقان برطرف شد و دیگری با افتتاح قطار برقی تسهیل و بدین ترتیب اقبال به سکونت در این شهر مضاعف خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.