| کد خبر: 153242 |

خدمات رسانی اتوبوس های شرکت واحد به شرکت کنندگان مراسم 13آبان

به مناسبت برگزاری مراسم 13 آبان ،روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی به منظور ارائه خدمات بهینه حمل ونقلی به شهروندان محترم برای شرکت در مراسم، اعلام می دارد از ساعت 8 صبح مورخ 13/8/96 این شرکت از میادین مشروحه زیر نسبت به جابجائی شهروندان گرامی به محل برگزاری مراسم در مقابل لانه جاسوسی (سابق )اقدام می نماید.

تین نیوز

به مناسبت  برگزاری مراسم 13 آبان ،روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی به منظور ارائه خدمات بهینه حمل ونقلی به شهروندان محترم برای شرکت در مراسم، اعلام می دارد از ساعت 8 صبح مورخ 13/8/96 این شرکت از میادین مشروحه زیر نسبت به جابجائی شهروندان گرامی به محل برگزاری مراسم در مقابل لانه جاسوسی (سابق )اقدام می نماید.

میادین :خراسان ، آزادی ، راه آهن ، امام حسین (ع) ، سپاه ، انقلاب اسلامی  و پایانه شهید محلاتی .

به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و خیابان های منتهی به محل برگزاری مراسم، تغییراتی در مسیر تردد اتوبوس های خطوط عبوری به محل برگزاری مراسم بشرح زیر اعمال می گردد:

کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در مسیر شرق به غرب خیابان طالقانی از خیابان شریعتی -طالقانی-مفتح - سمیه - حافظ و انقلاب اسلامی تردد می نمایند .

کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در جنوب به شمال خیابان مفتح از خیابان بهار شمالی - میدان بهار - سلیمان خاطر - مفتح شمالی و میدان هفتم تیر تردد می نمایند .     

کلیه اتوبوس های خطوط عبوری در شمال به جنوب خیابان سپهبد قرنی از خیابان کریمخان - حافظ – انقلاب اسلامی – فردوسی تردد می نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.