| کد خبر: 146051 |

بختیار:

ون ویلچردار به ناوگان حمل و نقل بهزیستی گلپایگان اضافه می‌شود

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: وقتی می‌گفتند یک معلول 40 هزار تومان می‌گیرد، خجالت می‌کشیدم و واقعاً با 5 برابر آن هم نمی‌شود کاری انجام داد.

تین نیوز

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: وقتی می‌گفتند یک معلول 40 هزار تومان می‌گیرد، خجالت می‌کشیدم و واقعاً با 5 برابر آن هم نمی‌شود کاری انجام داد.

«علی بختیار» در دیدار با جمعی از معلولان شهرستان اظهار کرد: به‌دنبال یک ساز و کاری بودیم که چند دهک را حذف کنیم تا از محل هدفمندی یارانه‌ها بتوانیم کل جامعه معلولان، بی‌بضاعتان و از کارافتاده‌ها را با یک نظام توسعه‌یافته‌ای ساماندهی کنیم تا معلولان برای تجهیزات و گذران زندگی خود خیال آسوده‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال در بودجه سال 96 اقدام بسیار مهمی را انجام دادیم و آن هم 5 برابر کردن حقوق معلولان بود که با همکاری دولت انجام شد. وقتی می‌گفتند یک معلول 40 هزار تومان می‌گیرد خجالت می‌کشیدم و واقعاً با 5 برابر آن هم نمی‌شود کاری انجام داد، از این‌رو باید سال به سال این رقم را افزایش دهیم تا به یک پشتیبانی کاملی از معلولان برسیم.

نماینده گلپایگان وخوانسار گفت: ون ویلچردار از مطالبات جامعه معلولین شهرستان است که انشاا... هرچه زودتر به ناوگان حمل و نقل بهزیستی اضافه می‌شود.

بختیار خاطرنشان کرد: اینطور نیست که یک جلسه‌ای بگذاریم باهم صحبت کنیم اما مسائل پیگیری نشود، از این‌رو دغدغه جامعه معلولان را پیگیری خواهیم کرد و به‌دنبال این هستیم که یک نظام اجتماعی توسعه‌یافته را پایه‌گذاری کنیم و امیدواریم بتوانیم منابع آن را تأمین کنیم.

به گزارش ایسنا، معلولان حاضر در جلسه درخواست احداث آسایشگاه معلولان در شهرستان را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.