| کد خبر: 269430 |

۱۱ خدمه نفتکش توقیف‌شده یونانی آزاد شدند

شرکت «امپایر نویگیشن» یونان از آزادی ۱۱ خدمه فیلیپینی نفتکش یادشده و بازگشت آنها به شهر مانیل فیلیپین از روز یکشنبه خبر داد.

تین نیوز

شرکت «امپایر نویگیشن» یونان از آزادی ۱۱ خدمه فیلیپینی نفتکش یادشده و بازگشت آنها به شهر مانیل فیلیپین از روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت‌نیوز،  یک شرکت یونانی که نفتکش متعلق به آن دی‌ماه امسال توسط ایران توقیف شده بود، می‌گوید فرایند آزادی خدمه‌های کشتی آغاز شده است.

سایت «ترید ویندز» که اخبار حوزه دریانوردی را پوشش می‌دهد گزارش داده است که ۱۷ خدمه نفتکش «سنت نیکلاس» متعلق به شرکت «امپایر نویگیشن» یونان آزاد می‌شوند.

این شرکت از آزادی ۱۱ خدمه فیلیپینی نفتکش یادشده و بازگشت آنها به شهر مانیل فیلیپین از روز یکشنبه خبر داده و گفته است انتظار می‌رود شش خدمه دیگر نیز به زودی از ایران خارج شوند.

ایران پیشتر در دی‌ماه یک خدمه یونانی نفتکش یادشده را آزاد کرده بود.

نفتکش «سنت نیکلاس» ۲۱ دی امسال در حالی که نفت عراق را از بصره برای پالایشگاه توپراس ترکیه به بندر علی‌آقا در ترکیه می‌برد، در ۵۰ مایلی سواحل صُحار عمان توقیف شد.

نفتکش «سنت نیکلاس» که پیشتر با نام «سوئز راجان» فعال بود، همان کشتی است که آمریکا در ماه آوریل پارسال محموله نفت ایرانی آن را توقیف کرد و تابستان امسال این محموله را در تگزاس تخلیه کرد و به فروش رساند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.