| کد خبر: 268308 |

بهترین موبیلیتی مقدونیه شمالی به انجمن حمل ونقل بین المللی جاده ای پیوست

Best Mobility NTA، انجمن ملی حمل و نقل جاده ای جمهوری مقدونیه شمالی به عنوان جدیدترین عضو آن به انجمن حمل و نقل بین المللی جاده ای پیوست.

تین نیوز

Best Mobility NTA، انجمن ملی حمل و نقل جاده ای جمهوری مقدونیه شمالی به عنوان جدیدترین عضو آن به انجمن حمل و نقل بین المللی جاده ای پیوست.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ترابر نیوز، اداره گمرک مقدونیه شمالی اکنون Best Mobility NTA را به عنوان انجمن جدید حمل و نقل ملی TIR مقدونیه منصوب کرده است.

آمبرتو دی پرتو، دبیرکل IRU گفت: ما بسیار خوشحالیم که از Best Mobility در خانواده IRU و TIR استقبال می کنیم.

او همچنین افزود: TIR که امسال 75 ساله می شود، همچنان تنها سیستم حمل و نقل جهانی است که کارایی، امنیت و پایداری حمل و نقل و ترانزیت را تضمین می کند. به عنوان یک کشور محصور در خشکی، حمل و نقل جاده ای برای تجارت و اتصال مقدونیه شمالی اهمیت بیشتری دارد.

اولیورا میوفسکا، رئیس بهترین موبیلیتی گفت: به عنوان انجمن ملی حمل و نقل جاده ای مقدونیه شمالی، ما از پیوستن به IRU خوشحال هستیم.

علاوه بر TIR، انجمن حمل و نقل بین المللی جاده ای و شبکه جهانی اعضای آن دانش بی نظیری از صنعت حمل و نقل جاده ای دارند. ما مطمئن هستیم که آنها به ما کمک خواهند کرد تا تجارت کارآمد و امن را در مقدونیه شمالی و منطقه ای تسهیل کنیم.

Best Mobility NTA که توسط مقامات دولتی به عنوان یک ضامن قابل دوام سیستم TIR شناخته شده است، به خوبی صدای بیش از یک هزار و 600 اپراتور مقدونی فعال در حمل و نقل جاده ای بین المللی محسوب می شود.

Best Mobility NTA همچنین اپراتورهای حمل و نقل جاده ای را در پیگیری بهترین شیوه های حمل و نقل ملی و بین المللی ترویج و کمک می کند و به شکوفایی بخش و ارائه خدمات حیاتی به مشاغل و جوامع کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.