| کد خبر: 247419 |

زیان 400 میلیارد روپیه ای راه آهن پاکستان؛

سیل دودمان راه آهن پاکستان را به باد داد

وزیر راه آهن فدرال پاکستان گفت: «سیل اخیر در این کشور خسارت بی سابقه ای به شبکه راه آهن به ویژه در مناطق جنوبی بلوچستان و سند وارد کرده است.

تین نیوز
وزیر راه آهن فدرال پاکستان گفت: « سیل اخیر در این کشور خسارت بی سابقه ای به شبکه راه آهن به ویژه در مناطق جنوبی بلوچستان و سند وارد کرده است.

به گزارش تین نیوز، خواجه سعد رفیق گفت: «اداره او در تلاش است تا با از سرگیری ترافیک در خط تفتان عملیات عادی خود را از سر گیرد. این در حالی است که خط یعقوب آباد زیر آب باقی می ماند.»

او بابیان اینکه فروریختن یک پل بر اثر سیل در ماه گذشته ترافیک بین کراچی و کویته را قطع کرد، افزود: «این وزارتخانه در تلاش است تا کمک های بشردوستانه از ترکیه بتواند از طریق راه آهن به کویته ارسال شود.»

رفیق یادآور شد: «بارش های موسمی بی وقفه و سیل ها نه تنها بسیاری از خطوط راه آهن را ویران کرده است، بلکه به پل هایی که استان های سند و بلوچستان را به دیگر بخش های کشور متصل می کند نیز آسیب رسانده است».

به گفته او؛ همه پرسنل در سه شیفت مشغول به کار هستند تا پس از کاهش سیل، مسیرها را بازیابی کنند.

گفتنی است؛ راه آهن پاکستان روزانه حدود 90 میلیون روپیه (385025 دلار) را به دلیل باران های موسمی غیرمنتظره و سیل های ناگهانی از دست می دهد که این تاثیرات مالی به دلیل نیاز به بازپرداخت هزینه مسافران تشدید می شود. این شرکت همچنین تمام تلاش خود را می کند تا حقوق کارکنان خود را به موقع پرداخت کند.

با زیان بیش از 400 میلیارد روپیه، این شرکت مزایای مقامات ارشد خود را کاهش داده و مصرف سوخت را برای کاهش هزینه ها مدیریت می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مجله ماهنامه ترابران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.