| کد خبر: 242221 |

◄ ماسک از خطوط هوایی آمریکا حذف شد

خطوط هوایی آمریکا دستور العمل ضرورت ماسک برای مسافران و کارکنان خود را در فرودگاه ها و پروازهای داخل آمریکا را حذف، اما آن را همچنان یک «انتخاب» و «گزینه» برای مسافران و خدمه هواپیمایی اعلام کرد.

تین نیوز

خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر نوشت: خطوط هوایی آمریکا بدنبال حکم یک قاضی فدرال آمریکا که دستور العمل اجبار زدن ماسک از سوی دولت بایدن را غیر قانونی خواند،   از این حکم استقبال کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رویترز نوشت: قاضی فدرال ایالت فلوریدا آمریکا با اعلام این حکم که دستور العمل  زدن ماسک غیرقانونی است، دولت بایدن دیگر اجباری برای استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی را اجرا نخواهد کرد.

خطوط هوایی آلاسکا: زدن ماسک یک گزینه است

رویترز در ادامه گزارش داد: خطوط هوایی آلاسکا با برداشته شدن این الزام اعلام کرد؛ حدود دو سال زدن ماسک در پروازها الزام آور بود اما از امروز زدن ماسک در فرودگاه ها و در داخل هواپیماها یک انتخاب است، البته برخی احساس متناقضی دراین مورد خواهند داشت، استفاده از ماسک صورت درحین سفرهای هوایی همچنانی یک گزینه باقی خواهد ماند.

خطوط هوایی دلتا و یونایتد ایرلاینز: حذف دستور العمل زدن ماسک بفوریت اعمال می شود

بنابراین گزارش خطوط هوایی «دلتا» و «یونایتد ایرلاینز» نیز با صدور بیانیه هایی اعلام کردند که حذف دستور العمل زدن ماسک بفوریت برای پرسنل خطوط هوایی و مسافران برداشته می شود و این موضوع می تواند همچنان یک انتخاب برای افراد باقی بماند اما در پروازهای بین المللی و بسته به کشوری که در آنها محدودیت  اجتماعی برای مقابله با کرونا وجود دارد باید مسافران و خدمه آنرا رعایت کنند.

درحالی خطوط هوایی آمریکا دستور العمل زدن ماسک در پروازها و فرودگاه ها در داخل آمریکا را لغو می کنند که بنابر داده های تارنمای اطلاع رسانی «وردمترز دات اینفو» (worldometers.info) این کشور با بیش از ۸۲میلیون و ۳۷۷ هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا و بالغ بر یک میلیون نفر جان باخته ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ همچنان کانون شماره یک شیوع این ویروس درجهان به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.