| کد خبر: 239329 |

شوک جدید به زنجیره تامین جهانی

گزارش شده که شیوع این بیماری در منطقه اصلی بندر نینگبو متمرکز شده و بسیاری از رانندگان کامیون محلی و پرسنل بندر را در قرنطینه قرار داده است.

تین نیوز

شهر صنعتی نینگبو که دومین بندر بزرگ چین و سومین بندر عمده کانتینری جهان محسوب می شود به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ در قرنطینه کامل قرار گرفته که این موضوع می تواند با ایجاد معطلی برای کشتیها و توقف گردش کالا و کانتینرها، باعث بروز اختلالات جدید و بیشتری در زنجیره تامین جهانی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، شهر نینگبو در استان ژجیانگ پس از شناسایی حداقل ۲۳ مورد از ویروس کووید ۱۹ تحت قرنطینه قرار گرفته است.

 گزارش شده که شیوع این بیماری در منطقه اصلی بندر نینگبو متمرکز شده و بسیاری از رانندگان کامیون محلی و پرسنل بندر را در قرنطینه قرار داده است.

سیاست «حذف کووید» چین، منطقه بیلون را از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر در ۱ ژانویه، بلافاصله پس از تایید مشاهده چندین مورد ویروس کووید۱۹، در یک قرنطینه اضطراری قرار داده است.

طبق گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، مناطقی که شیوع بیماری در آن رخ داده است، بر اساس سطح خطر انتقال، به مناطق بسته، مناطق کنترل شده و مناطق پیشگیری تفکیک شده و آنها تحت پروتکل‌های مختلف قرار می‌ گیرند.

در حال حاضر، مناطق بسته و کنترل شده ناحیه بیلون ۴.۶۶ کیلومتر مربع (۱.۸ مایل مربع) را شامل می‌ شود و ۳۷۰۰۰ نفر را در خود جای داده است.

کسانی که در منطقه بسته هستند در قرنطینه کامل قرار دارند، برای این افراد خروج از منزل اکیدا ممنوع است، تمامی مراکز تجاری بسته هستند و مایحتاج اولیه روزانه در منزل تحویل داده می‌ شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.