| کد خبر: 232788 |

هواپیمایی یونایتد آمریکا بزرگترین سفارش خرید تاریخ خود را ثبت کرد

هواپیمایی یونایتد آمریکا اعلام کرد برای گسترش فعالیت‌های خود پس از پاندمی کرونا سفارش خرید ۲۷۰ هواپیما از بوئینگ و ایرباس را به ثبت رسانده است.

تین نیوز

هواپیمایی یونایتد آمریکا اعلام کرد برای گسترش فعالیت های خود پس از پاندمی کرونا سفارش خرید ۲۷۰ هواپیما از بوئینگ و ایرباس را به ثبت رسانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سی ان بی سی، هواپیمایی یونایتد آمریکا اعلام کرد برای گسترش فعالیت های خود پس از پاندمی کرونا سفارش خرید ۲۷۰ هواپیما از بوئینگ و ایرباس را به ثبت رسانده است که این بزرگترین سفارش خرید هواپیما در تاریخ این شرکت است.

یونایتد اعلام کرده است که ۲۵ هزار شغل جدید هم به عنوان خلبان، مهماندار و مکانیک پرواز این هواپیماها مورد نیاز خواهد بود.

هدف این ایرلاین این است که با افزودن این تعداد هواپیما به ناوگان خود در مراکز مهمی مانند سانفرانسیسکو، نیوآرک، نیوجرسی، دنور و شیکاگو حضور پرنگ تری داشته باشد.

این سفارش خرید بزرگ نشان می دهد هواپیمایی یونایتد در مورد ریکاوری در مسافرت هوایی بسیار خوش بین است. این هواپیمایی اعلام کرد انتظار دارد ماه آینده برای اولین بار پس از ژانویه ۲۰۲۰ درآمد پس از کسر مالیات این شرکت مثبت شود.

سال گذشته یونایتد به همراه سایر ایرلاین های آمریکا کمک ۵۴ میلیارد دلاری فدرال را دریافت کردند تا کارکنان خود را اخراج نکنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.