| کد خبر: 210902 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

◄ مرز بازرگان به روی کامیون‌های ترک باز شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از گشایش مرز بازرگان به روی کامیون‌های ترکیه‌ای خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از گشایش مرز بازرگان به روی کامیون‌های ترکیه‌ای خبر داد.

به گزارش تین نیوز، فروغ فاریابی به خبرنگار ما گفت: از امروز سه شنبه 16 اردیبهشت، ترکیه کامیون‌های ترک حامل بار صادراتی را از مرز بازرگان پذیرش می‌کند.

وی افزود: آن‌چنان که تا کنون از سوی ترکیه اعلام شده، روزانه 60 کامیون ترک حامل بار صادراتی امکان ورود به خاک ترکیه از مرز بازرگان را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، دولت ترکیه از 3 اسفند 98 مرز بازرگان را به روی ناوگان ایرانی و ترکیه‌ای به بهانه شیوع ویروس کرونا بست اما در نیمه اسفند ماه با ممنوعیت ورود کامیون‌های ایرانی، فقط به ناوگان ترکیه‌ای اجازه عبور از مرز بازرگان به خاک ترکیه را داد.

این کشور در تاریخ 21 فروردین تا روز گذشته 15 اردیبهشت با اعمال محدودیت، مجدداً مرز بازرگان را به روی کامیون‌های خود بست.

این گزارش حاکی است این اقدام موجب شده بود تا روز گذشته حدود 200 دستگاه کامیون ترک در مرز بازرگان به دلیل این ممنوعیت تردد به خاک ترکیه، متوقف شوند که از امروز این مرز به روی کامیون‌های ترک باز شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.