| کد خبر: 254283 |

ورود دادستانی به مشکلات جاده های لواسانات؛ برای برخی مسئولان، پرونده قضایی تشکیل شد

دادستان لواسانات با اشاره به وجود مشکلات جاده های لواسان بزرگ و کوچک و بروز حوادث جاده ای مختلف از تشکل پرونده برای برخی مسئولانی که ترک فعل کرده بودند خبر داد.

تین نیوز

دادستان لواسانات با اشاره به وجود مشکلات جاده های لواسان بزرگ و کوچک و بروز حوادث جاده ای مختلف از تشکل پرونده برای برخی مسئولانی که ترک فعل کرده بودند خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، عباس نوروزی دادستان عمومی و انقلاب لواسانات  در شمیرانات اظهار کرد: یکی از معضلات جدی بخش لواسانات، وجود خرابی آسفالت و معابر عمومی و جاده های مواصلاتی این بخش است.

وی گفت: محدوده رانشی جاده سد لتیان به لواسان بزرگ و همچنین محدوده رانشی جاده برگ جهان و فقدان گاردریل و علائم هشدار دهنده در برخی مقاطع هست از جمله مواردی است که موجب وقوع تصادفات خطرناک و ایراد خسارات های مالی متعددی برای خودروهای مردم شده بود.

اهمال کاری و ترک فعل برخی مسئولان

دادستان لواسانات بیان کرد: در راستای پیگیری های قبلی دادستانی و شکایات مردمی و در راستای صیانت از حقوق عامه، با توجه به اهمال و ترک فعل مسوولان و متولیان پرونده ی کیفری جهت برخورد قانونی تشکیل گردیده است و این رویکرد تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس: هفته گذشته  دادستان عمومى و انقلاب لواسانات به همراه بخشدار لواسانات از محورهاى مواصلاتى روستاهاى دهستان لواسان بزرگ و لواسان کوچک بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.