| کد خبر: 220920 |

تردد در بزرگراههای ورودی جنوب پایتخت ایمن تر شد

محورهای بزرگراهی جنوب شهر با نصب گاردریل و المان های ترافیکی ایمن سازی شد.

تین نیوز

محورهای بزرگراهی جنوب شهر با نصب گاردریل و المان های ترافیکی ایمن سازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به حجم ترددهای درون و برون شهری از محورهای بزرگراهی محدوده این منطقه گفت: در همین راستا ایمن سازی این معابر با هدف سهولت تردد خودروها در قالب نصب ۲۵۰ گاردریل در بزرگراه‌های تندگویان، آزادگان مسیرهای غرب به شرق و شرق به غرب، شهید کاظمی مسیر شمال به جنوب، هاشمی جنوب به شمال نرسیده به شهر سنگ و همچنین در محدوده دوربرگردان نرسیده به صالح آباد و روی پل شهید صنیع خانی انجام شد.

همچنین طی اقدامات اخیر این حوزه نزدیک به ۲۰۰ استوانه ایمنی در خیابان میثاق شمالی (تقاطع مرادی)، دور رینگ بوستان بزرگ ولایت و دیگر معابر داخلی منطقه، ۱۵۰ تابلوی خطرنما و ۵۰ شورون نیز در نواحی نصب شده است.

توکلی در ادامه از اصلاح ورودی بزرگراه شهید رسولی خبر داد و افزود: با توجه به خاموشی‌های مستمر در این معبر و به منظور ایمنی تردد در این محور پر رفت و آمد، نیوجرسی‌های نصب شده در آن رنگ آمیزی و تابلوهای هشداری نیز نصب شد.

وی درخصوص سایر اقدامات مربوط به حوزه نگهداشت معابر شهر بیان کرد: درهمین راستا ضمن اجرای ۶۰۰ متر خط کشی در خیابان ورودی به رینگ بوستان ولایت از خیابان مهران و خط کشی ۷ سرعتکاه در خیابان‌های شکوفه، شقایق، شهید رجایی، مدرسه، یاس و علامه عسگری، خط کشی کانال عابر پیاده خیابان شقایق به زلفی نیز احیا شد.

همچنین رنگ آمیزی سه پل عابر پیاده در بزرگراه‌های آزادگان و تندگویان و نصب نرده در این پل‌ها از دیگر اقدامات ترافیکی این منطقه در روزهای اخیر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.