| کد خبر: 149069 |

پورشه هفت شناور تفریحی می سازد

شرکت خودروسازی پورشه با طراحی یک قایق مسافرتی/ تفریحی، توان بالای خود را در زمینه طراحی و تولید کشتی های کوچک و اختصاصی نشان داد.

تین نیوز
شرکت خودروسازی پورشه با طراحی یک قایق مسافرتی/ تفریحی، توان بالای خود را در زمینه طراحی و تولید کشتی های کوچک و اختصاصی نشان داد.
 
به گزارش مانا شرکت خودروسازی پورشه با طراحی یک قایق مسافرتی/ تفریحی، توان بالای خود را در زمینه طراحی و تولید کشتی های کوچک و اختصاصی نشان داد. این قایق که قیمتی 16 میلیون دلاری دارد، به دو موتور 12 سیلندر ساخت مان با 1672 اسب بخار قدرت و نیز ژنراتورهایی برقی برای تولید قدرت بیشتر مجهز است تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسد.
 
 
 
این قایق 35 متری دینامیک که محصول استودیوی طراحی فورس پورشه آلمان است، با نام دقیق جی.تی.تی115 هیبرید قرار است به تعداد هفت دستگاه تولید شده و پس از رونمایی در نمایشگاه قایق های سواری موناکو به مشتریان تحویل داده شود. رابرت هیلر رییس استودیو درباره این قایق زیبای اختصاصی اظهار داشت: مهمترین مزایای جی.تی.تی 115 سرعت، دقت بالای ساخت و نیز فلسفه هوشمندانه ای است که در ساخت آن به کار رفته است. از طریق رسم خطوط مواج و منحنی های جذاب، بدنه آلومینیومی 115 به شدت جلب توجه می کند. در عین حال کلیت یکپارچه و قدرتمند این قایق یادآور امواج دریا است.
 
 
به لطف قدرت بالای موتورهای مان این کشتی تفریحی کوچک می تواند تا 21 گره دریایی یا 39 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. در عین حال اگر تنها از موتور برقی 115 استفاده شود، سرعت قایق تا 11 کیلومتر در ساعت می رسد که در نوع خود جالب توجه است. همچنین مخزن سوخت این خودرو با گنجایش 24 هزار لیتر سوخت، قادر به پیمایش مسیرهایی به طول بیش از 6250 کیلومتر است.
 
 
قیمت گونه های پایه این قایق از حدود 14.93 میلیون دلار شروع می شود اما نمونه فول آپشن 115 که حاوی تجهیزات بیشتر و نیز رنگ های خاصی است بالغ بر 16.5 میلیون دلار قیمت دارد. خریداران ثروتمند می توانند با پرداخت ارقامی 400 و 300 هزار دلاری به ترتیب صاحب یک دست مبلمان بسیار زیبا و لوکس در عرشه و نیز تجهیزات داخلی ساخت مینوتی شوند. در عین حال یک پرداخت 278 هزار دلاری دیگر موجب می شود تا یک محیط ورزشی برای دوچرخه سواری در درون قایق داشته باشند که با کفپوشی از جنس چوب طراحی می شود.
 
 

با اینکه خبر ساخت یک قایق از سوی برند پورشه ممکن است برای بسیاری از مردم عجیب باشد، اما جالب است بدانید این شرکت در این زمینه بسیار فعال است برای مثال با طراحی یک خودکار گران قیمت از جنس طلا، حدود 3500 دلار قیمت روی محصول خود گذاشته است.







 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.