| کد خبر: 130370 |

تفاهم نامه همکاری بین دی پی ورلد و هند به امضا رسید

تین نیوز

ترمینال اپراتور دی پی ورلد تفاهم نامه ای را با صندوق زیرساختاری و سرمایه گذاری ملی هند جهت تضمین سرمایه گذاری برای اقدام طراحی شده جهت توسعه بخش لجستیکی کشور به امضا رساند.

 

به گزارش مانا ترمینال اپراتور دی پی ورلد مستقر در دبی تفاهم نامه همکاری را با صندوق زیرساختاری و سرمایه گذاری ملی هند به امضا رساند که به موجب آن اپراتور دی پی ورلد سرمایه گذاری بیش از یک میلیارد دلار را برای توسعه زیرساختار بندری برای پروژه Sagar Mala (طرح ابتکاری و مشتری مدار دولت هند برای مدرن سازی و رشد صنعتی بنادر هند)، ایجاد کریدور صنعتی دهلی- بمبی، حمل و نقل رودخانه ای، مناطق ویژه اقتصادی بندری، مناطق آزاد تجاری، انبارهای کانتینری و ترمینال های کروز هند مورد هدف قرار داده است.
 
 
سلطان احمد بین سیلمان رئیس و مدیرعامل گروه دی پی ورلد با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی دولت هند جلوگیری از به هدر رفتن محصولات کشاورزی است، نوشت: از طریق زیر ساختار انبارداری و دریایی کافی شامل سردخانه و همچنین توسعه آبراه های داخلی و کاهش هزینه های لجستیکی، این امر تحقق خواهد یافت.
 
 
این گزارش ادامه داد: حجم جابجایی دی پی ورلد در بندر جبل علی امارت متحده عربی و بزرگترین ترمینال دریایی خاورمیانه در سال 2016 کاهش 5.3 درصدی را به همراه داشت، اما در سه ماه نخست سال جاری میلادی با جابجایی سه میلیون و 700 هزار TEU، رشد 1.8 درصدی سال به سال را شاهد بود. 
 
 
علاوه بر این، جابجایی 16 میلیون و 400 TEU و به عبارتی دیگر افزایش 5.7 درصدی حجم جابجایی کلی اپراتور دی پی ورلد در سه ماه نخست سال جاری میلادی، عمدتا به عملکرد قوی اپراتور مذکور در اروپا و آمریکا مربوط خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.