| کد خبر: 218681 |

◄ توافق جدید میان انجمن صنفی شرکت‌های ریلی و شرکت‌های تعمیرات ویژه

جلسه مشترک اداره کل واگن ها، انجمن صنفی و پیمانکاران تعمیرات ویژه در خصوص قالب قرارداد تعمیرات برگزار شد.

تین نیوز

جلسه مشترک اداره کل واگن ها، انجمن صنفی و پیمانکاران تعمیرات ویژه در خصوص قالب قرارداد تعمیرات برگزار شد.

صبح چهارشنبه مورخ ٩٩/٦/١٩ جلسه ای با حضور مدیر کل اداره کل واگن ها مهندس مرتضوی و معاونین ایشان، نمایندگان انجمن آقایان پورجعفر، نظرپناه، قربانعلی، قلاوند  و نمایندگان پیمانکاران تعمیرات ویژه آقایان فولادی، خائف، آزادبخت،فولادوند در خصوص نهایی سازی قالب قرارداد تعمیرات ویژه در محل اداره کل واگن ها برگزار گردید.

با عنایت به جلسات برگزار شده قبلی در محل انجمن که با حضور نمایندگان انجمن و پیمانکاران تعمیرات ویژه در این خصوص صورت پذیرفت و با توجه به اختلافات موجود در مفاد قرارداد تعمیرات ویژه، طرفین بر سر قالب نهایی این قرارداد به نتیجه نرسیده بودند، این جلسه در حضور مدیرکل محترم اداره واگنها تشکیل گردید.

در این جلسه هر یک از نمایندگان انجمن و همچنین شرکت های تعمیرات ویژه اختلافات و موارد مورد نظر خود را در خصوص تیپ قرارداد تعمیرات ویژه جدید، در حضور مدیر کل اداره واگن ها مطرح نمودند و در نهایت طرفین بر سر یک قالب قرارداد واحد به توافق دست یافتند.

یکی از نکات مثبت این جلسه مطرح شدن موارد و مشکلاتی بود که مستقیما به راه آهن و اداره کل نواحی مربوط میشود که مهندس مرتضوی ضمن همکاری مناسب دستور پیگیری کلیه این موارد را صادر نموده و همین امر موجب رقم خوردن توافق میان انجمن و شرکتهای پیمانکار تعمیرات ویژه گردید.

همچنین با توجه به موضوع ممنوعیت عملیات جوشکاری بر روی شاسی اصلی واگن و بوژی در خطوط تعمیرات ویژه که منجر به تحمیل شدن هزینه هایی بر شرکت های مالک واگن شده بود، مقرر شد نمایندگان انجمن نسبت به تهیه دستورالعمل جوشکاری صحیح در خطوط تعمیرات ویژه اقدام نموده و راه آهن پس از بررسی این دستورالعمل، آن را ابلاغ نماید.

لازم به ذکر است نمایندگان انجمن در قدم بعدی تهیه قالب قرارداد با پیمانکاران تعمیرات اساسی را در دستور کار خود قرار خواهند داد تا مشکلات موجود در این خصوص نیز حل و فصل گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.