| کد خبر: 219462 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ توسعه بزرگراه‌های استان بی وقفه ادامه دارد

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل بی‌وقفه ادامه دارد و همپای برنامه‌های تدوین شده وزارت راه در ایجاد بزرگراه‌ها به پیش می‌رویم.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل بی‌وقفه ادامه دارد و همپای برنامه‌های تدوین شده وزارت راه در ایجاد بزرگراه‌ها به پیش می‌رویم.

به گزارش تین نیوز، محبوب حیدری در بازدید مشترک مدیران کل دیوان محاسبات از پروژه‌های راهسازی جنوب استان اردبیل اظهار کرد: روند عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی جنوب استان اردبیل مناسب است و با ادامه این روند امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد فقر بزرگراه‌ها در جنوب استان نباشیم.

وی با قدردانی از حمایت‌های اداره‌ کل دیوان محاسبات استان در اجرای فعالیت‌ها و پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: خوشبختانه در توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل اقدامات خوبی با حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی انجام شده و هر سال به طول بزرگراه‌های استان اضافه می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در محور اردبیل – سرچم به طول 90 کیلومتر احداث بزرگراه در برنامه‌ها و هدفگذاری راه و شهرسازی استان است.

حیدری ادامه داد: 19 کیلومتر این مسیر به پایان رسیده و در محور کلور – درام هم اکنون عملیات اجرایی ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گف: از مسیر ۸۵ کیلومتری راه ارتباطی خلخال، شال، ماجولان به ماسوله نیز که 70 کیلومتر این مسیر گردشگری در محدوده استان اردبیل می‌باشد، تکمیل شده است.

حیدری روند اجرایی پروژه‌های محور اردبیل به سرچم ، سرچم به هشجین ، کلور – درام ، شال – ماجولان – ماسوله ، خلخال به اسالم – کنار گذر خلخال را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در بازدید از رانش جاده کوثر از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی قرار گرفته و مسائل و مشکلات موجود با حضور پیمانکاران بررسی شد.

در این بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز در سخنانی روند عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی جنوب استان اردبیل را مناسب ارزیابی کرد.

سید محمد اسحاقی تلاش و جدیت و دغدغه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در راستای توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های استان اردبیل را شایسته تقدیر خواند و گفت: همگرایی و تعامل لازمه پیشرفت و تعالی استان در ابعاد مختلف بوده و همت همگانی می‌طلبد تا شاهد تحول چشمگیری در توسعه راه‌های استان اردبیل باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.