| کد خبر: 217812 |

استاندار اردبیل خبر داد

◄ برنامه 5 ساله برای اقدام جهشی در احداث بزرگراه‌ها در اردبیل

اردبیل| استاندار اردبیل گفت: در یک برنامه پنج ساله و در حوزه راه‌ها حرکت جهشی برای احداث بزرگراه‌های استان اردبیل انجام خواهد شد.

تین نیوز

اردبیل| استاندار اردبیل گفت: در یک برنامه پنج ساله و در حوزه راه‌ها حرکت جهشی برای احداث بزرگراه‌های استان اردبیل انجام خواهد شد. 

اکبر بهنامجو در گفت‌وگو با تین نیوز، با قدردانی از سفر پرخیر و برکت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمرانی و تولیدی اظهار کرد: سفر یک روزه نوبخت به این استان با مصوبات خوبی همراه بود که امیدواریم  در سالجاری با تحقق همه این برنامه‌ها توسعه همه جانبه استان رقم بخورد.

وی با اشاره به پروژه‌های متعدد در حال اجرا در حوزه راه‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: مدیر کل جهادی راه و شهرسازی اردبیل حرکت انقلابی را در ارتقای راه‌های استان به بزرگراه شروع کرده که امیدواریم از نتایج این اقدامات و فعالیت‌ها همه اهالی استان بهره‌مند شوند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در یک برنامه پنج ساله شمال به جنوب و شرق به غرب استان از طریق بزرگراه ایمن به هم متصل خواهد شد، تصریح کرد: سال گذشته به همت اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران پرتلاش 55 کیلومتر بزرگراه احداث شد که امسال احداث 61 کیلومتر بزرگراه در دستور کار است.

بهنامجو به چهارخطه شدن محور اردبیل – سرچم و صدور مجوز قانونی برای شروع چهارخطه زنجان به سمت سرچم اشاره کرد و گفت: امیدواریم مجوز ماده 80 برای محور کلور – درام صادر شود تا در آینده‌ای نزدیک این محور مواصلاتی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با ابراز تاسف از جان باختگان تصادفات در محورهای اردبیل به سمت مغان بیان کرد: ایمن‌سازی این محور در اولویت اصلی قرار گرفته و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز و تخصیص از سرجمع اعتبارات هرچه سریعتر چهارخطه پارس‌آباد به سربند و اردبیل به مشگین‌شهر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل به اقدامات خوب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز اشاره و اظهار کرد: آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی و راه‌های مواصلاتی استان با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تحقق می‌یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.