| کد خبر: 260757 |

◄ چرا خروجی کمربندی کرمانشاه به دولت آباد بعد از هفت سال تکمیل نشد؟

انشعاب خروجی کمربندی اصلی غربی کرمانشاه به دیزل آباد و دولت آباد کرمانشاه بعد از گذشت هفت سال هنوز به صورت جاده خاکی مورد استفاده رانندگان قرار می گیرد.

تین نیوز

انشعاب خروجی کمربندی اصلی غربی کرمانشاه به دیزل آباد و دولت آباد کرمانشاه بعد از گذشت هفت سال هنوز به صورت جاده خاکی مورد استفاده رانندگان قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز، ظفر عظیمی مهر راننده کامیون در مورد این مشکل به خبرنگار ما گفت: هفت سال پیش و در سال ۹۵ این کمربندی در زمان وزارت عباس آخوندی افتتاح شد و این خروجی هم به تبع باید تکمیل می شد که نشد و رها شد و از یاد رفت.

وی ادامه داد: می توان گفت خروجی پل و تقاطع غیر همسطح کمربندی غربی کرمانشاه واقعا بزرگترین مشکل مردم بخش غربی و سراب نیلوفر سیاهکمر باباجان و روستاهای همجوار کمربندی است.

او افزود: تنها دسترسی مردم به مرکز شهر از این خروجی پانصدمتری است که پس از هفت سال همچنان خاکی و پر از دست انداز و بسیار آزار دهنده و خطرناک است.

وی افزود: در مورد عدم تکمیل این جاده گفته می شود که گویا شخص معارض بخشی از مطالباتش را دریافت نکرده است و به همین دلیل مانع آسفالت آن می شود. چون صاحب ملک، زمینش را از دست داده اما دولت  مطالباتش را پرداخت نکرده است.

 به گفته وی طی هفت سال نبود آسفالت این خروجی 500 متری باعث تصادفات ناگواری در این نقطه رخ داده که موجب مرگ تعداد زیادی از‌ شهروندان شده است.

این راننده کامیون عنوان کرد: هفت سال گذشت و مردم محلی و کامیون های سنگین همچنان از عدم تکمیل این جاده خسارت می ببینند، از وزارت راه و شهرسازی تقاضای رسیدگی و پیگیری داریم که عنایتی نموده و این پانصدمتر‌ خروجی خاکی را با جلب رضایت معارض تکمیل نمایند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 1 0

    سلام وسپاس از رسانه تین نیوز که این مهم را درکرمانشاه به اطلاع مدیران مرتبط اطلاع رسانی فرمودید درخصوص خروجی پل وتقاطع غیرهمسطح کمربندی غربی کرمانشاه واقعا بزرگترین مشکل مردم بخش غربی وسراب نیلوفر سیاهکمر باباجان و روستاهای همجوار کمربندی که تنها دسترسی مردم به مرکز شهر از این خروجی پانصدمتری ست که پس از هفت سال همچنان خاکی ودست انداز و بسیار آزاردهنده و خطرناک است وطی هفت سال نبود آسفالت این خروجی پانصدمتری باعث تصادفات ناگوار و کشته شدن تعدادی از‌همشهریان ما شده انشالله که وزیرمحترم راه و سایرمدیران عنایتی نموده واین پانصدمتر‌ خروجی خاکی را با جلب رضایت معارض تکمیل نمایند که جای سپاسگزاری بسیار دارد.متشکرم .

  • سینا هوشمند 2 0

    خیلی خوب میشد اگه خبری منتشر میکنید عکسی هم از پروژه منتشر بشه تا دقیق تر اطلاع پیدا کنیم ممنون از سایت خوب شما

    • ظفرعظیمی مهر 0 0

      سلام دوست گرامی .این نقطه درکمربندی غربی کرمانشاه فقط یک پل معروف سراب نیلوفر کمربندی ست که هفت سال ست رها شده هم سراب نیلوفر شهرت خاص دارد هم کمربندی غربی کرمانشاه .واین نقطه تقاطع غبرهمسطح سراب نیلوفر معروف است خیلی هم معروف شده از بس معطل مانده.تشکر از شما.

    • ناشناس 0 0

      سلام جناب هوشمند: با یه قطعه عکس که پیوست خبر بشه آیا مشکل حل میشود؟ مشکل پرداخت مطالبات ۷ سال قبله که پرداخت بشه، البته به نرخ روز مشکل حل میشه.۵۰۰ متر آسفالت، واقعا.

  • احسان صفری 1 0

    با عرض درود و خسته نباشید خدمت تمامی زحمت کشان جاده علی الخصوص جناب عظیمی مهر بزرگوار که همیشه پیگیر مشکلات این قشر زحمتکش هستند
    انشاالله که مسئولین محترم تکانی به خودشون بدن و فکری به حال این قسمت هم بکنن

  • احسان 0 0

    با درود و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان زحمتش کش جاده علی الخصوص جناب عظیمی مهر بزرگوار که همیشه پیگیر مشکلات رانندگان و جاده‌های نامناسب هستند
    انشاالله که مسئولین محترم تکانی به خودشون بدن و این مسئله رو حل کنند

    • ناشناس 0 0

      ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران تین نیوز، رانندگان محترم حتما مطلعند که رسانه تین نیوز مشکلات را برجسته کرده تا به اطلاع مسئولین برسدو قدرت اجرای هیچگونه طرحی حتی ۵۰۰ متر آسفالت هم ندارد و این یک حقیقت است. در تین نیوز خبررسانی کرده و به موازات آن پیگیر قضیه هم باشید.

  • رضامحمدی 0 0

    سلام خدمت همکاران عزیزوخسته نباشید بخدمت تمامی رانندگان وتشکرویژه از همکارعزیزمان جناب عظیمی مهر که همیشه دراین صنف زحمت میکشند وفعالیت دارند بنده هم نظراشان راکاملا تایید میکنم وازمسعولین درخواست رفع این مشکل جاده کمربندی وبقیه مشکلات جاده ای کرمانشاه را دارم جهت رفاه حال رانندگان زحمتکش

  • رضامحمدی 0 1

    سلام ودرودخدمت رانندگان عزیز وتشکرازهمکارعزیزمان جناب عظیمی مهربنده هم ازمسعولین تقاضامندم به مشکلات جاده ای کرمانشاه توجه بیشتری داشته باشند بخصوص مشکل کمربندی

  • رضامحمدی 0 0

    سلام خدمت رانندگان زحمتکش ودرودوتشکرخدمت همکارعزیزمان جناب عظیمی مهر بنده هم نظراشان راتاییدمیکنم وازمسعولی تقاضادارم بشتربفکرمشکلات رانندگان باشند

  • رضامحمدی 0 0

    سلام خدمت رانندگان زحمتکش ودرودوتشکرخدمت جناب عظیمی مهرکه ازفعالان این صنف هستندبنده ازمسعولین تقاضادارم بیشتربفکرمشکلات جاده ای باشندجهت رفاه ما رانندگان

  • رضامحمدی 0 0

    سلام خدمت رانندگان گرامی ودرود وتشکربه همکارعزیزمان جناب ظفرعظیمی مهر که ازفعالان این صنف میباشند بنده هم ازمسعولین تقاضامندم جهت حال ما رانندگان رسیدگی کنن به جاده های کرمانشاه بخصوص کمربندی

  • رضامحمدی 0 0

    سلام ودرود به رانندگان وهمکارهمیشه فعال دراین صنف جناب ظفرعظیمی مهر بنده هم تقاضامندم ازمسعولین جهت رفاه حال ما رانندگان جدیت بیشتری بکنن ممنونم

  • ناشناس 0 0

    در مورد آسفالت ۵۰۰ متر راه هر راننده ده هزار تومن بده مشکل حل میشه.

    • ظفرعظیمی مهر 0 0

      سلام خدمت شما و از توجه متشکرم این مشکل فقط یک خروجی است وپانصدمتر بیشتر نیست زیرسازی هم انجام شده و مالک معارض اجازه روکش آسفالت نمیدهد هیچ برجسته شدن خبر نیوده عین واقعیت است تصور کنید از اتوبان بخواهید خارج شوید به یک راه دیگه از اتوبان تا راه اصلی خروجی کمانی پانصدمتر بیشتر نیست بنده خودم این خبر را به تین نیوز دادم وبحث فقط پول وارزش ملک است اگر معارض اجازه دهد نصف روز آسفالت میشود و آماده چهارکمپرسی آسفالت است هفت سال .

  • رضامحمدی 0 0

    سلام بخدمت رانندگان زحمتکش وهمکارعزیزمان جناب ظفرعظیمی مهر که ازفعالان این صنف می باشندبنده هم تقاضادارم ازمسعولین که جدیت بیشتری نسبت به جاده وکمربندی کرمانشاه داشته باشند

  • رضامحمدی 0 0

    درود برشما جنا عظیمی مهرکاملا صحیح میفرماییدامیدوارم بیدارشوندازخواب غفلت مسعولینمان

  • ناشناس 0 0

    دروود بر شما همکاران گرامی و رانندگان عزیز خصوصآ عمورضا و عموظفر عزیز

  • ناشناس 1 0

    واقعآ افتضاح وضعیت کمربندی انشالا که صدای شما عزیزان و همکاران گرامی به گوش مسئولین نا لایق برسه مورد رسیدگی قرار بگیره.

  • حسینی 0 0

    این مشکل مربوط اداره کل راه شهرسازی کرمانشاه و چرا باید طرح کنار گذر غربی کرمانشاه و خروجی آن به خیابان دیزل آباد بدون تملکات و رفع معارض اجرایی شده در ضمن معضل بعدی این کنار گذر غربی عدم تکمیل تقاطع غیر همسطح قزانچی در مسیر است که سالهاست بطور نیمه کاره بلاتکلیف رها شده است لطفاً رسیدگی فرمایید.